Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Zakupów

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    2 dni
    Zakres obowiązków / zadania do realizacji: Negocjowanie warunków handlowych; Analiza danych i trendów rynkowych; Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym pozyskiwanie informacji o nowych źródłach dostaw; Wspieranie działów merytorycznych w szacowaniu kosztów; Prowadzenie dokumentacji...
  • Opiekun klienta z językiem angielskim

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
  • Przedstawiciel Regionalny (branża weterynaryjna)

    Vetlab Sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Obszar pracy obejmuje województwa: mazowieckie i lubelskie. Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi, realizacja założeń sprzedażowych i marketingowych, reprezentowanie firmy podczas targów i konferencji, raportowanie z prowadzonych działań...
  • Opiekun Klienta Zagranicznego (z językiem chińskim)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: pozyskiwanie nowych partnerów zagranicznych i budowanie długoterminowych relacji biznesowych, monitorowanie i analiza potrzeb partnerów oraz proponowanie rozwiązań odpowiadających ich oczekiwaniom, realizacja ustalonych celów sprzedażowych i negocjacje warunków współpracy,...
  • Specjalista ds. kluczowych klientów

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadzór i koordynacja obsługi concierge kluczowych Klientów firmy w sektorze utrzymania czystości; Zarządzanie kontraktami w systemie SAP; Sprzedaż dodatkowych usług obsługiwanym kontraktom; Prowadzenie systemu rejestracji i rozliczeń zamówień; Przygotowywanie...
  • Product Owner (Product: Rozwój Relacji z Klientem Indywidualnym, Przedsiębiorcami i Rolnikami)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
  • Kierownik Handlowy

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: kreowanie, wsparcie i rozwój sprzedaży hurtowej w hali MAKRO w oparciu o przyjętą strategię rozwoju, kreowanie, rozwój postawy i kompetencji aktywnej sprzedaży wśród pracowników w hali, tworzenie efektywnej komunikacji handlowej, poszerzanie...
  • Junior Group Buyer

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca hybrydowa   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Jobs description: The role will be called on to support both level global and local projects, so basic negotiation and communication skills are required. Junior Group Buyer coordinates purchasing activities with stakeholders requests to achieve the result in a cost effective and timely manner....
  • Senior Group Buyer

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca hybrydowa   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Job Description Senior Group Buyer shall perform assignments related to the procurement categories- negotiation and implementation of global/regional agreements. The role will be called on to run both global and local projects, so strong negotiation and communication skills are required. Buyer...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Specjalista ds. Klientów Strategicznych Gdynia
Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

Schenker Sp. z o.o.
Gdynia
specjalista (mid)
praca zdalna
911 dni temu
Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Gdynia

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Lokalizacje:

ul. Nowe Sady 11/13 94-104 Łódź

ul. Przemysłowa 8 , 75-216 Koszalin

ul. Fordońska 266 , 85-796 Bydgoszcz

ul. Zbigniewa Romaszewskiego 18, 62-080 Tarnowo Podgórne

ul. Szpitalna 45 , 62-504 Konin

ul. Hutnicza 36, 81-061 Gdynia

ul. Poznańska 10 , 44-120 Pyskowice

ul. Komandosów 1/6 32-085 Modlniczka

ul. Nadleśna 18 21-040 Świdnik

Rudna Mała 47 36-060 Głogów Małopolski

ul. Celna 3 70-644 Szczecin

ul. Żwirki i Wigury 18 02-092 Warszawa

Al. Kasztanowa 152, 05-831 Młochów

ul. Ryszarda Chomicza 3a 55-080 Nowa Wieś Wrocławska

ul. Stary Kisielin - Logistyczna 4 , 66-002 Zielona Góra

 

Zakres zadań:

  • obsługa zleceń przyjmowanych od Klientów Strategicznych zgodnie z procedurami;
  • obsługa zapytań i spraw Klientów Strategicznych;
  • raportowanie na potrzeby Klientów Strategicznych przypisanych do obsługi;
  • nadzór i realizacja KPI uzgodnionych z klientem;
  • usprawnianie procesu obsługi poprzez realizację działań zapobiegających odchyleniom;
  • współpraca z innymi zespołami w zakresie skutecznego pozyskiwania i zapewnienia niezbędnych informacji oraz dzielenia się wiedzą i dobrymi praktykami.

Oczekiwania wobec Kandydata (wymagane):

  • umiejętności komunikacyjne i nastawienie na potrzeby klienta;
  • aktywne poszukiwanie potrzebnych informacji;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym;
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji;
  • umiejętność swobodne posługiwanie się pakietem MS Office;
  • wykształcenie min. średnie;
  • zdolność do pracy w szybko zmieniającym się środowisku i reagowania na pojawiające się trudności;
  • odporność na stres.

Oczekiwania wobec Kandydata (mile widziane):

  • doświadczenie w obsłudze klienta.

Nasza oferta:

  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej,
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Szlachetna Paczka, Zielony Czas Pomagania),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Zakupów

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    2 dni
    Zakres obowiązków / zadania do realizacji: Negocjowanie warunków handlowych; Analiza danych i trendów rynkowych; Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym pozyskiwanie informacji o nowych źródłach dostaw; Wspieranie działów merytorycznych w szacowaniu kosztów; Prowadzenie dokumentacji...
  • Opiekun klienta z językiem angielskim

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
  • Przedstawiciel Regionalny (branża weterynaryjna)

    Vetlab Sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Obszar pracy obejmuje województwa: mazowieckie i lubelskie. Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi, realizacja założeń sprzedażowych i marketingowych, reprezentowanie firmy podczas targów i konferencji, raportowanie z prowadzonych działań...
  • Opiekun Klienta Zagranicznego (z językiem chińskim)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: pozyskiwanie nowych partnerów zagranicznych i budowanie długoterminowych relacji biznesowych, monitorowanie i analiza potrzeb partnerów oraz proponowanie rozwiązań odpowiadających ich oczekiwaniom, realizacja ustalonych celów sprzedażowych i negocjacje warunków współpracy,...
  • Specjalista ds. kluczowych klientów

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadzór i koordynacja obsługi concierge kluczowych Klientów firmy w sektorze utrzymania czystości; Zarządzanie kontraktami w systemie SAP; Sprzedaż dodatkowych usług obsługiwanym kontraktom; Prowadzenie systemu rejestracji i rozliczeń zamówień; Przygotowywanie...
  • Product Owner (Product: Rozwój Relacji z Klientem Indywidualnym, Przedsiębiorcami i Rolnikami)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
  • Kierownik Handlowy

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: kreowanie, wsparcie i rozwój sprzedaży hurtowej w hali MAKRO w oparciu o przyjętą strategię rozwoju, kreowanie, rozwój postawy i kompetencji aktywnej sprzedaży wśród pracowników w hali, tworzenie efektywnej komunikacji handlowej, poszerzanie...
  • Junior Group Buyer

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca hybrydowa   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Jobs description: The role will be called on to support both level global and local projects, so basic negotiation and communication skills are required. Junior Group Buyer coordinates purchasing activities with stakeholders requests to achieve the result in a cost effective and timely manner....
  • Senior Group Buyer

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca hybrydowa   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Job Description Senior Group Buyer shall perform assignments related to the procurement categories- negotiation and implementation of global/regional agreements. The role will be called on to run both global and local projects, so strong negotiation and communication skills are required. Buyer...