Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: wsparcie komórek organizacyjnych realizujących zadania inwestycyjne w Regionie w zakresie spraw mogących skutkować sporami, opiniowanie sporów pod kątem technicznym, we współpracy z komórkami organizacyjnymi realizującymi zadania inwestycyjne,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
20 godz.
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami; przygotowywanie zamówień i umów; tworzenie harmonogramu dostaw; koordynowanie dostaw i transportu; tworzenie raportów i analiz; możliwość pracy w delegacji;
Twój zakres obowiązków zbieranie ofert, ścisła współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostawy i transportu, tworzenie raportów i analiz, negocjacja warunków współpracy cen, zapisów umów z Podwykonawcami i Dostawcami.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Monitorowanie przebiegu certyfikacji pod kątem interoperacyjności systemu kolei, Współpraca z jednostkami badawczymi i naukowymi w kontekście certyfikacji i interoperacyjności sytemu kolejowego, Analiza i rozpatrywanie uwag zgłoszonych podczas weryfikacji podsystemów przez jednostki...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
ATAL S.A. to jeden z największych ogólnopolskich deweloperów mieszkaniowych, od czerwca 2015 roku notowany na Rynku Głównym GPW. W związku z dynamicznym rozwojem obecnie
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Doradca ds. projektów i przygotowania inwestycji
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
analiza chłonności i stanu prawnego terenu,
sporządzanie projektów koncepcyjnych,
prowadzenie uzgodnień z administracją samorządową,
współpraca z projektantami branżowymi i wykonawcami,
nadzór nad wykonaniem dokumentacji wykonawczej i powykonawczej,
współudział w przygotowywaniu umów, kontraktów, porozumień z architektami i urzędami,
analiza stanu prawnego gruntów.
Wymagania
wykształcenie wyższe (architektura, budownictwo),
doświadczenie w pracy w biurze projektowym lub administracji,
znajomość przepisów budowlanych,
znajomość Warunków Technicznych i Prawa Budowlanego
znajomość KPA oraz procedur administracyjnych,
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
dyspozycyjność.
Oferujemy
zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: wsparcie komórek organizacyjnych realizujących zadania inwestycyjne w Regionie w zakresie spraw mogących skutkować sporami, opiniowanie sporów pod kątem technicznym, we współpracy z komórkami organizacyjnymi realizującymi zadania inwestycyjne,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
20 godz.
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami; przygotowywanie zamówień i umów; tworzenie harmonogramu dostaw; koordynowanie dostaw i transportu; tworzenie raportów i analiz; możliwość pracy w delegacji;
Twój zakres obowiązków zbieranie ofert, ścisła współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostawy i transportu, tworzenie raportów i analiz, negocjacja warunków współpracy cen, zapisów umów z Podwykonawcami i Dostawcami.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Monitorowanie przebiegu certyfikacji pod kątem interoperacyjności systemu kolei, Współpraca z jednostkami badawczymi i naukowymi w kontekście certyfikacji i interoperacyjności sytemu kolejowego, Analiza i rozpatrywanie uwag zgłoszonych podczas weryfikacji podsystemów przez jednostki...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...