Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.
W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice i planami ekspansji poszukujemy pracownika na stanowisko:
Wymagania:
- min. wykształcenie średnie (mile widziane kierunkowe – gastronomiczne),
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG ( w tym detal, B2B / przemysł).
- preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii /lub udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej,
- bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru zatrudnienia oraz znajomość asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej będzie ważnym atutem,
- poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
- Orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
- umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
- dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
- znajomość obsługi komputera (Excel, pakiet MS OFFICE), czynne prawo jazdy kat. B.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.