Doradca Klienta E-mail i czat – z doświadczeniem
Warszawa – Mokotów
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne warunki finansowe (podstawa + miesięczne premie)
- Bogate merytorycznie szkolenia przygotowujące do pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach organizacji
- Szereg benefitów, tj. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie
- Przyjazna atmosfera oraz partnerskie relacje biznesowe
Zakres obowiązków:
- Obsługa czatu zgodnie ze standardami obsługi klienta w kanałach zdalnych
- Odpowiedzi mailowe na zapytania Klientów zgodnie ze standardami Firmy
- Wsparcie innych jednostek w Firmie w bieżącej obsłudze Klientów
- Współtworzenie pozytywnej atmosfery i dbanie o dobry wizerunek firmy
Oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi czatu w organizacji
- Wykształcenia min. średniego
- Umiejętności jasnego i precyzyjnego formułowania myśli przede wszystkim w formie pisemnej
- Swobody w zakresie obsługi elektronicznych kanałów komunikacji dostępnych na rynku
- Komunikatywności i chęci do pracy z ludźmi
- Dyspozycyjności do pracy na pełen etat
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację będzie dodatkowym atutem
Nasza praca została zauważona i doceniona
w prestiżowych rankingach:
w prestiżowych rankingach:
Dołącz do
naszego zespołu!
naszego zespołu!
Poznaj
Getin Noble Bank S.A.
Jesteśmy bankiem z większościowym polskim kapitałem, a naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Bankowość detaliczną reprezentuje marka Getin Bank, a zamożnych Klientów Bankowości Osobistej oraz Private Banking obsługujemy w ramach marki Noble Bank. Z naszych usług można korzystać w rozległej sieci oddziałów, za pośrednictwem Contact Center, bankowości internetowej oraz poprzez aplikację mobilną.