Grupa Kapitałowa Arteria SA, oferująca kompleksowe rozwiązania w obszarze outsourcingu, usług contact center, marketingu oraz sprzedaży,
poszukuje osoby do Zespołu, na stanowisko:
Doradca Klienta - Infolinia obsługowa
Miejsce pracy: Elbląg
Do Twoich zadań będzie należeć:
- telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym a także tematów związanych z płatnymi autostradami,
- wprowadzanie danych do systemów,
- przyjmowanie zgłoszeń od Klientów oraz pomoc w ich rozwiązywaniu.
Od kandydatów oczekujemy:
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych,
- kreatywności i wysokiej kultury osobistej,
- dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym w godzinach 6: 00-24: 00 (od poniedziałku do niedzieli),
- doświadczenie w pracy z klientami– mile widziane,
- gotowość do podjęcia pracy już od zaraz.
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie
- gwarantowana podstawa + atrakcyjny system motywacyjny,
- pełne szkolenie umożliwiające samodzielną pracę,
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
- miłą atmosferę.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.