- Obsługa klienta przez telefon, e-mail oraz czat.
- Aktywna sprzedaż produktów i usług oraz ich prezentacja.
- Analiza i identyfikacja potrzeb klienta, dostosowywanie ofert.
- Zarządzanie informacjami w systemie eletronicznym.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1).
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe.
- Proaktywne podejście do klienta i zadaniowe rozwiązywanie problemów.
- Pełnoetatowe zatrudnienie lub umowa zlecenie (120h/mies).
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe od 7000 zł brutto lub 45 zł/h plus bonusy.
- Elastyczny grafik pracy i możliwość pracy zdalnej od pierwszego dnia.
- Szkolenia wdrażające, pakiet benefitów i perspektywy awansu w ramach programu rozwoju talentów.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.