Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
- realizacja nałożonych planów sprzedażowych,
- profesjonalna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych,
- udzielanie informacji o świadczonych usługach i produktach ubezpieczeniowych,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży produktów.
- minimum średniego wykształcenia,
- doświadczenia w sprzedaży usług i produktów ubezpieczeniowych,
- nastawienia na realizację wyznaczonych celów,
- łatwości nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientem,
- dobrej organizacji pracy własnej.
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze usług ubezpieczeniowych,
- bogatą ofertę szkoleniową z zakresu usług ubezpieczeniowych,
- atrakcyjny system wynagradzania,
- pracę na pełen etat w jednozmianowym systemie.
- mile widziana znajomość lokalnego rynku ubezpieczeniowego.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym