Czy wiesz, że Bank Pekao S.A.:
- został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.
- jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
- zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employers. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
w Banku Pekao S.A.
- Wysokiej jakości kompleksowa obsługa Klientów Zamożnych w zakresie produktów oferowanych przez Bank
- Rozwój portfela przypisanych Klientów pod względem jakościowym i ilościowym, monitorowanie jego struktury i efektywne planowanie działań wobec Klientów
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku
- Monitorowanie efektywności sprzedażowej oraz realizacji wykonywanych zadań
- Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz minimum pół roku doświadczenia w sprzedaży funduszy inwestycyjnych (udokumentowane)
- Wiedza z zakresu finansów, bankowości i nowoczesnych instrumentów finansowych
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych
- Znajomość technik sprzedaży
- Umiejętność szybkiego przystosowywania się do nowych warunków pracy oraz zaangażowanie i determinacja do osiągania bardzo dobrych wyników sprzedażowych
- Umiejętność współpracy w zespole
- Otwartość na wyzwania i odnajdywanie się w dynamicznym środowisku pracy
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Samodzielność w działaniu, komunikatywność, dobra organizacja pracy, odporność na stres i presję czasu
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.