Północny Regionalny Oddział Korporacyjny
Regionalne Centrum Korporacyjne w Gdyni z obszarem działania w części województwa pomorskiego oraz kujawsko-pomorskiego
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: GDD/TD/13/2018
Główne zadania:
- analizowanie, planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy zespołu
- wyznaczanie zadań oraz egzekwowanie, monitorowanie efektów i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą podległych pracowników
- realizacja planów sprzedaży, w tym sprzedaż produktów Grupy Kapitałowej Banku
- rozbudowa portfela klientów – pozyskiwanie nowych klientów i obsługa klientów portfela Regionalnego Centrum Korporacyjnego – jako aktywne wsparcie dla doradców
- inicjowanie działań mających na celu podniesienie efektywności i optymalizacji procesu sprzedaży
- inicjowanie działań promocyjnych oraz z zakresu sprzedaży bezpośredniej, mających na celu umacnianie pozycji Banku na terenie działania Centrum i wzrost sprzedaży, a także uczestniczenie w realizacji zadań w zakresie promocji wizerunku i oferty Banku
- koordynacja procesu kredytowego w odniesieniu do inicjowanych projektów kredytowych, przygotowanie i prezentacja materiałów na posiedzeniu właściwego komitetu kredytowego, podejmowanie decyzji i podpisywanie umów, zgodnie z kompetencjami
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego
- co najmniej 4-letniego doświadczenia w pracy w obszarze bankowości korporacyjnej
- 2-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obsłudze dużych podmiotów gospodarczych oraz instytucji
- bardzo dobrej znajomości:
- klientów korporacyjnych i instytucji w regionie
- oferty produktowej kierowanej do klientów korporacyjnych
- technik i metod sprzedaży
- analizy ekonomiczno-finansowej
- bardzo dobrej umiejętności:
- planowania i organizacji pracy oraz zarządzania zespołami pracowniczymi w celu wykonywania zadań
- aktywnego nawiązywania i budowania relacji z klientami oraz skutecznego pozyskiwania informacji o potrzebach biznesowych
- samodzielnego i szybkiego podejmowania decyzji oraz umiejętność rozwiązywania niestandardowych problemów
- komunikacji i współpracy w zespole
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- biegłej znajomości programów Microsoft Office
- posiadania prawa jazdy kategorii B
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.