- Umowę o pracę
- Konkursy sprzedażowe
- Kartę sportową
- Prywatną opiekę medyczną
- Przejrzysty system wynagradzania
- Dostęp do bazy szkoleń
Dyrektorka/dyrektor ds. relacji i wsparcia klienta w placówce partnerskiej
Zakres zadań:
- kierowanie i nadzór nad funkcjonowaniem placówki partnerskiej,
- realizacja wyniku biznesowego placówki zgodnie ze strategicznymi celami mBanku,
- zarządzanie zespołem pracowników, dbałość o rozwój i skuteczne motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów,
- realizowanie planów sprzedaży i działań marketingowych w podległej jednostce,
- dbanie o wysokie standardy obsługi klientów i budowanie pozycji rynkowej mBanku.
Oczekiwania:
- doświadczenie w prowadzeniu z sukcesem placówki bankowej/zespołu o podobnym modelu biznesowym,
- udokumentowane sukcesami doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w sektorze usług finansowych,
- doświadczenie w obsłudze klienta (sprzedaż produktów kredytowych i depozytowo-inwestycyjnych dla osób fizycznych i segmentu mikrofirm),
- doświadczenie w realizacji planu sprzedaży w zarządzanym oddziale/zespole oraz właściwe wykorzystanie czasu pracy i posiadanych środków,
- wysoka świadomość biznesowa (znajomość lokalnego rynku klientów oraz konkurencji),
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe),
- umiejętność planowania i stawiania celów oraz ich rozliczania,
- umiejętność analizowania danych i informacji oraz wyciągania trafnych wniosków,
- umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania pozytywnych relacji z klientami,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Mamy dla Ciebie:
- wynagrodzenie składające się z części zasadniczej oraz premii,
- samochód służbowy,
- jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery,
- możliwość udziału w konkursach sprzedażowych,
- opiekę medyczną,
- wsparcie ze strony pracowników z różnych obszarów,
- dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych,
- bezpłatny dostęp do Legimi, Nasbi, Linkedin Learning.
- wynagrodzenie składające się z części zasadniczej oraz premii,
- samochód służbowy,
- jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery,
- możliwość udziału w konkursach sprzedażowych,
- opiekę medyczną,
- wsparcie ze strony pracowników z różnych obszarów,
- dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych,
- bezpłatny dostęp do Legimi, Nasbi, Linkedin Learning.
- Umowę o pracę
- Konkursy sprzedażowe
- Kartę sportową
- Prywatną opiekę medyczną
- Przejrzysty system wynagradzania
- Dostęp do bazy szkoleń
Poznaj
mBank S.A.
Dlaczego warto wybrać mBank?
mBank to przede wszystkim ludzie, których łączy współpraca zorientowana na zrozumienie i celne odpowiadanie na potrzeby klientów oraz odpowiedzialność za ich zadowolenie.
Od lat mBank jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Dziś wyznaczamy standardy rozwoju bankowości mobilnej i internetowej. Jesteśmy wszędzie, nasza flaga dotarła nawet na ośmiotysięcznik Makalu w Himalajach.
Zastanawiasz się, jaka praca będzie dla Ciebie najlepsza?
Pamiętaj, że niezależnie od tego, czy właśnie kończysz naukę, czy jesteś doświadczonym profesjonalistą, z nami możesz robić to co Cię interesuje, rozwijać swoje umiejętności i dobrze czuć się w pracy – jesteśmy dla Ciebie.
Tworzymy najbardziej przyjazny i nowoczesny bank w Polsce. Jesteśmy na rynku od 30 lat, mamy już 5,4 mln klientów detalicznych. Zatrudniamy prawie 8 tysięcy osób. Pomyśl, ile ciekawych osób możesz poznać i jak wiele nauczyć się pracując z nami.
Od 2007 roku obecni jesteśmy także w Czechach i na Słowacji. Osiągamy tak wiele dzięki pracy zespołowej i świetnej atmosferze.
Z nami możesz więcej - jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie. Prowadzimy mFundację która wspiera dzieci i młodzież w nauce matematyki. Chcemy, żeby nasza praca miała sens. Zdobywamy wiedzę, dzielimy się doświadczeniami i szukamy wciąż lepszych, innowacyjnych rozwiązań.
Proces rekrutacji w mBank
-
Krok
Zapoznamy się z Twoim CV
-
Krok
Zadzwonimy
-
Krok
Spotkamy się
-
Krok
Damy znać, jak Ci poszło