Dysponent ds. contact center

PKO Bank Polski

Lublin

83 dni temu

Dysponent ds. contact center
Centrum Obsługi Klienta Detalicznego

Miejsce pracy: Lublin

Nr ref.: LUD/078/08/2017

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Główne zadania:
• telefoniczna obsługa klientów Banku (rozmowy przychodzące i wychodzące)
• przyjmowanie zleceń klientów i ich wykonywanie w systemach bankowych
• udzielanie informacji na temat produktów i usług bankowych oraz ich aktywna sprzedaż
• budowanie i pogłębianie więzi z klientami


Oczekujemy:
• wykształcenia średniego lub wyższego
• komunikatywności oraz poprawnej wymowy i dykcji
• pozytywnego nastawienia
• odporności na stres
• wysokiej motywacji do pracy oraz nastawienia na realizację celu
• zdolności szybkiego uczenia się
• podstawowej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office)
• dyspozycyjności (praca zmianowa)
• mile widziana znajomość technik sprzedaży
• posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych
• niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie przeciwko życiu i zdrowiu, przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, przeciwko ochronie informacji, przeciwko wiarogodności dokumentów, przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe


Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń

pko, bank, bp

Zgłoszenia (CV) prosimy wysyłać za pomocą przycisku:

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Zapewniamy poufność w procesie rekrutacji.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Podobne oferty

Rekrutują z Praca.pl