Miejsce pracy: Mysłowice
Forma współpracy: umowa o pracę
- Rejestracja i koordynacja zamówień w systemie dystrybucyjnym,
- Odpowiedzialność za terminowość dostaw do klientów zgodnie z ich zleceniami,
- Planowanie transportu na podstawie przyjętych zleceń,
- Współpraca z działami operacyjnymi: działem produkcji , technologii oraz działem sprzedaży przy realizacji procesu obsługi,
- Bieżąca kontrola i aktualizacja lokalizacji taboru,
- Wydawanie dyspozycji kierowcom floty własnej i przewoźnikom,
- Sporządzanie dziennych raportów,
- Rozliczanie pracy pomp do betonu i weryfikacja poprawności raportów pompowania,
- Rozpatrywanie reklamacji.
- Doświadczenie w branży budowlanej mile widziane,
- Minimum średnie wykształcenie (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem),
- Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z wysyłkami w dziale logistyki / dystrybucji,
- Znajomość zasad profesjonalnej obsługi klienta,
- Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
- Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
- Orientacja na klienta oraz umiejętność budowania relacji,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności analityczne,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Dyspozycyjność.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i terminową wypłatę wynagrodzenia;
- Rynkowe wynagrodzenie;
- Odpowiednie narzędzia pracy
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
- prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”;
- Dofinansowanie do okularów;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku.
- W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia od liderów z branży;
- Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet !
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania