Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- telefoniczna obsługa Klienta
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od Klientów
- ewidencjonowanie reklamacji i stały kontakt z Klientami
- nawiązywanie kontaktu z Klientami w celu pozyskania zamówienia, poprzez rożne kanały komunikacji (strona www, e –mail, telefon)
- wymiana informacji z pracownikami Centrum Dystrybucyjnego Makro
- aktywna sprzedaż produktów będących w akcjach marketingowych i wyprzedażowych
Nasze oczekiwania:
- entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie w zakresie sprzedaży lub dystrybucji
- umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
- dobra znajomość MS Office
- znajomość języka angielskiego
Mamy Ci do zaoferowania:
- umowę o pracę i możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej, międzynarodowej firmie handlowej
- atrakcyjne wynagrodzenie
- bogaty pakiet socjalny (m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej, zniżki na zakupy w MAKRO)
- przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.