POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:
Zadania:
- Pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych,
- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów,
- Prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,
- Realizacja planów sprzedaży krótko i długo terminowych,
- Profesjonalna obsługa klientów, mająca cechy partnerstwa biznesowego,
- Praca w biurze na hali sprzedaży, kontakt telefoniczny z klientem, spotkania handlowe z klientami na terenie hali sprzedaży.
Wymagania:
- Minimum wykształcenie średnie,
- Umiejętności negocjacyjne,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- Umiejętności analityczne,
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE),
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
- Dyspozycyjność.
Mile widziane:
- Doświadczenie w sprzedaży artykułów FMCG,
- Aktualna książeczka zdrowia dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid).
-
Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
-
Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
-
Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
-
Zniżki pracownicze,
-
Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
-
Szeroki pakiet świadczeń z ZFŚS.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.