Komenda Powiatowa Policji w Kluczborku
Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Informatyk
Miejsce pracy: Kluczbork
Ogłoszenie o naborze Nr 30292
Warunki pracy
Praca biurowa wykonywana w warunkach normalnych. Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku. Budynek urzędu nie posiada windy. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy oświetleniu mieszanym (naturalnym i sztucznym). Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.Zakres zadań
- • Obsługa systemów informatycznych dostępnych z poziomu KPP w Kluczborku ;
- • Wprowadzanie danych do systemów Policyjnych Baz Danych (PBD) za pośrednictwem Policyjnej Sieci Transmisji Danych (PSTD) na zasadach określonych w przepisach oraz zgodnie z udzielonymi upoważnieniami;
- • Dokonywanie w ramach przyznanych uprawnień sprawdzeń w PBD na zlecenie, uprawnionych funkcjonariuszy i zgodnie z przepisami w przedmiotowym zakresie;
- • Obsługa urządzeń systemu łączności radiowej i przewodowej pracujących w policyjnej sieci łączności na potrzeby funkcjonariuszy wykonujących zadania służbowe;
- • Obsługa operatorska komputerów i urządzeń końcowych zainstalowanych w komórkach organizacyjnych jednostki;
- • Przygotowanie do pracy i konfiguracja laptopów, komputerów PC, komputerów dostępowych SSD, UKSP i innych urządzeń informatycznych
- • Przeszkalanie funkcjonariuszy i pracowników w zakresie podstawowej obsługi sprzętów i programów;
- • Zakładanie i konfiguracja indywidualnych oraz grupowych kont pocztowych w aktualnie eksploatowanych przez Policję systemie pocztowym,
- • Obsługa aplikacji i programów zainstalowanych na sprzęcie komputerowym będącym na wyposażeniu KPP obsługa w zakresie technicznym utrzymania w sprawności technologicznej systemów łączności przewodowej i radiowej oraz systemów informatycznych;
- • Pełnienie funkcji Administratora Systemów Opracowania Dokumentów Niejawnych
- • Pełnienie funkcji Administratora Technicznego Systemu Niejawnego Policji;
- • Pełnienie funkcji Lokalnego Administratora Technicznego i Lokalnego Administratora Stanowiska Dostępowego Krajowego systemu Informatycznego Policji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego • doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy związanej z obsługą administracyjno-biurową:
• umiejętności: obsługi komputera oraz urządzeń biurowych (kserokopiarka, faks)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- • znajomość obsługi systemów informatycznych użytkowanych w Policji,
- • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.