Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Katowice
praca stacjonarna
2023 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 35873

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, niszczarkę, skaner, komputer oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, pozycja ciała – siedząca.
Kontakty z klientem zewnętrznym (interesanci, firmy, instytucje, osoby prywatne).
Stanowisko pracy w Wydziale Gabinet Komendanta Wojewódzkiego Policji KWP w Katowicach usytuowane jest na II piętrze bloku A w kompleksie budynków KWP w Katowicach, przy ulicy Lompy 19. Blok A jest częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych. W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze bloku A (przy wejściu głównym), co powoduje konieczność pokonywania dużych odległości. Wejście do wydziału wymaga otwierania drzwi p.poż. z samozamykaczami.

Zakres zadań

  • kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu Naczelnikowi oraz rozdzielanie jej po dokonaniu dekretacji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale,
  • ewidencjonowanie, rozdzielanie i wysyłanie dokumentów zgodnie z wytycznymi dot. pracy kancelaryjnej, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • obsługa programów komputerowych, sieci intranet, poczty elektronicznej, programów: LEX-Policja, BILING, SWOP w celu uzyskania i dostarczenia informacji niezbędnych w toku bieżącej pracy,
  • obsługa centrali telefonicznej wydziału, kierowanie interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie oraz udzielanie informacji w niezbędnym zakresie w celu zapewnienia właściwej pracy Zespołów Gabinetu,
  • ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, absencji pracowników i funkcjonariuszy, w tym SWOP, w celu dostarczania aktualnych informacji kierownictwu wydziału,
  • prowadzenie terminarza spotkań, narad kierownictwa oraz zapewnienie obsługi organizacyjno – recepcyjnej interesantów i gości,
  • gromadzenie i aktualizowanie aktów prawnych MSW, KGP, KWP w celu zapoznania pracowników i funkcjonariuszy oraz dostarczenia aktualnej informacji,
  • rozliczanie pracowników / funkcjonariuszy wydziału z posiadanych dokumentów jawnych, w zwolnienia ze służby / pracy lub przeniesienia w celu potwierdzenia zwrotu oraz przekazania innej osobie do dalszej realizacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno - biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizowania pracy własnej
  • Rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym