Konsultant ds. obsługi klienta

Contact Center Sp. z o.o.

Elbląg

92 dni temu



Jesteśmy firmą świadczącą usługi outsourcingu z wieloletnim doświadczeniem. Świadczymy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Oferujemy najszerszy na rynku zakres rozwiązań w modelach outsourcingowych, z którego korzystają największe przedsiębiorstwa w kraju.

 

Skontaktuj się z Nami - czekamy właśnie na Ciebie!


Konsultant ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Elbląg

Oferujemy:
  • Stawka godzinowa 15 – 17 zł + wysokie premie,
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram  jest ustalany indywidualnie,
  • wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
  • pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
  • realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.
  • bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/konkursy
Zakres obowiązków:
  • Będziesz odpowiedzialny za kontakt z klientami w celu umówienia spotkania

  • telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami

Od kandydatów oczekujemy:
  • pozytywnego nastawienia do ludzi,
  • umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, zadawania trafnych pytań oraz aktywnego słuchania,
  • motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta