Online Marketing Specialist
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: IG/CAM/1/2018
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Tworzenie strategii komunikacji e-marketingowej we wszystkich kanałach digital dla wybranego produktu bankowego
- Całościowe planowanie i realizacja kampanii marketingowych wizerunkowych oraz sprzedażowych w Internecie
- Współpracę z domem mediowym oraz agencjami kreatywnymi w ramach prowadzonych kampanii – planowanie mediów online oraz koordynacja prac kreatywnych
- Prowadzenie działań e-commercowych we współpracy z sieciami afiliacyjnymi
- Korzystanie z inspiracji, trendów, innowacyjnych rozwiązań i ich wdrażanie w ramach prowadzonych kampanii
- Bieżącą analizę efektywności i optymalizację prowadzonych działań
Od kandydatów oczekujemy:
- Co najmniej rok doświadczenia w obszarze marketingu internetowego w tym w obszarze social media i mobile
- Mile widziane doświadczenie w tworzeniu komunikacji i produkcji kreacji internetowych
- Bardzo dobrej znajomość rynku reklamy, nowoczesnych trendów i rozwiązań w kanałach digital
- Dobrej znajomości programów afiliacyjnych nastawionych na sprzedaż w kanale online
- Wykształcenia wyższego
- Kreatywności i zdolności podważania statusu quo
- Inicjatywy, dobrej organizacji pracy
- Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Znajomości systemów dedykowanych do tworzenia stron oraz systemów dedykowanych do analityki internetowej: Google Analytics, DoubleClick Campaign Manager
Naszym pracownikom oferujemy: