Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy referent

Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
Zielona Góra
praca stacjonarna
1787 dni temu
Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Zielona Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 49280

Warunki pracy

- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej;
- umiejętność kontaktu z klientem zewnętrznym, reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej

Zakres zadań

  • obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Zielonej Górze oraz innych komórek organizacyjnych
  • Przyjmowanie z Poczty Specjalnej całości korespondencji adresowanej na KMP, ewidencja pism wpływających i wychodzących, rejestrowanie książek;
  • Ewidencjowanie korespondencji o klauzuli "zastrzeżone”:
  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendantom w celu właściwego obiegu dokumentów jawnych i zastrzeżonych, przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją do komórek/jednostek organizacyjnych w celu nadania dalszego biegu sprawom
  • Gromadzenie, kompletowanie, ewidencjonowanie resortowych aktów prawnych, dokonywanie ich dystrybucji oraz aktualizacji w celu wdrożenia w życie obowiązujących przepisów i prawidłowego obiegu dokumentów jawnych
  • Redagowanie pism i aktów prawnych na polecenie przełożonego - w celu wsparcia pracy Komendantów
  • Sprawdzanie pod względem formalnym projekty aktów normatywnych oraz projekty decyzji;
  • Branie udziału w czynnościach związanych z przekazywaniem jednostkom i komórkom organizacyjnym w przypadkach zmian na stanowiskach - w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki
  • Prowadzenie grafiku dyżurów, terminarza spotkań, narad, przygotowywanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna spotkań z interesantami gośćmi, pobieranie pism z biura przepustek;
  • Przygotowywanie i opracowanie dokumentów przeznaczonych do archiwizacji wytworzonych w ramach działania sekretariatu i Zespołu Prezydialnego, sporządzanie na bieżąco spisów akt kat. A i B oraz protokołów brakowania kat. BC i przekazywanie ich do składnicy akt KMP
  • Przekazywanie poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom podległych komórek i jednostek organizacyjnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie adminiostracyjnne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca biurowa, sekretariat
  • znajomość przepisów:
  • o Zarządzenie nr 920 KGP z dnia 11. 09. 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji z późn.zm.
  • o Ustawa z dn. 21.11.2008 r. o służbie cywilnej Dz.U. 2008 Nr 227 poz.1505 ze zm.;
  • o Zarządzenie Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dn.06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej.
  • o Znajomość struktury organizacyjnej KMP w Zielonej Górze
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz
  • umiejętność kontaktu z trudnym klientem, umiejętność negocjowania
  • umiejętność koordynowania działań i zarządzania czasem
  • zdolność analitycznego myślenia
  • kreatywność
  • umiejętności organizacyjne