Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Rozliczeń

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Kołobrzeska 32    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: Rozliczanie środków płatniczych przyjętych w sklepach Auchan, Weryfikacja wartości przyjętej przez sklepy gotówki, płatności kartą, bonów towarowych i innych środków płatniczych, Wyjaśnianie rozbieżności między faktycznymi środkami płatniczymi a wartością...
  • Specjalista ds. Finansów i Administracji

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    kompletowanie i wprowadzanie faktur do systemu księgowego; kontrola obiegu dokumentacji i weryfikacja pod względem merytorycznym; analiza należności, współpraca przy windykacji oraz przygotowywanie przelewów; sporządzanie not księgowych i ewidencjonowanie kaucji gwarancyjnych; analiza...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń kadrowo-płacowych

    Gdański Klub Sportowy Gedania 1922   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Samodzielne przygotowywanie miesięcznych rozliczeń wynagrodzeń zgodnie z aktualnymi regulacjami. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, obejmującej cały proces zatrudnienia i jego zakończenia. Praca w systemach kadrowo-płacowych, w tym obsługa narzędzi do rozliczeń i zgłoszeń do ZUS....
  • Specjalista ds. Rozliczeń Płatności

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Rozliczanie środków płatniczych przyjętych w sklepach. Weryfikacja gotówki, płatności kartą, bonów towarowych i innych środków płatniczych. Wyjaśnianie rozbieżności między stanem faktycznym a danymi z kas fiskalnych. Utrzymywanie bieżącego kontaktu ze sklepami w celu sprawnej...
  • Specjalista ds. Księgowości i Rozrachunków

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    wprowadzanie i dekretowanie faktur w systemie księgowym zgodnie z obowiązującą analityką; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i weryfikacja merytoryczna faktur; analiza rozrachunków z kontrahentami i windykacja należności; przygotowywanie przelewów i kontrola płatności; analiza...
  • Specjalista ds. administracyjno-księgowych

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków kontrahentów, Wprowadzanie przelewów do płatności,...
  • Specjalista ds. rozliczeń księgowych

    Klient portalu Praca.pl   pomorskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. projektów aktywności akademickiej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
  • Specjalista ds. kontroli i rozliczeń inwestycji

    GRUPA KDM Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Połczyńska 53    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Komorniki, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Specjalista ds. rozliczeń Gdańsk
Financial Operations Specialist - Global Member Support

Financial Operations Specialist - Global Member Support

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
359 dni temu
Join us for the exciting opportunity of being a Financial Operations Specialist - Global Member Support, where you'll play a vital role in our unique international team. Be part of an organization that is dedicated to sustainability and supports farmers worldwide.
Financial Operations Specialist - Global Member Support
Miejsce pracy: Gdańsk

 

About the role:

To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our 8000+ farmer owners across 7 European countries (Denmark, Sweden, Great Britain, Germany, Luxembourg, Belgium, and The Netherlands). Joining our department, you will have the opportunity to deliver an exceptional farmer experience by:

  • Preparing and executing milk settlements, including payments, invoicing, and financial arrangements.
  • Handling payment-related tasks, ensuring seamless and efficient processing of financial transactions.
  • Collaborating with the team, internal stakeholders, and external partners to streamline the payment process across all markets.
  • Assisting in the development and implementation of payment process improvements.
  • Providing quality, accurate, and timely support to farmers' inquiries on a daily basis.
  • Maintaining master data accurately and keeping documentation and knowledge base up to date.
  • Monitoring milk quality results and collaborating with members and 3rd party stakeholders.
  • Participating in relevant IT projects within your area of responsibility.
  • Establishing and nurturing strong relationships and trust with our valued farmers.
  • Working with stakeholders to prioritize farmers' requests and resolve issues promptly.
  • Contributing to knowledge building, exchange, and best practice sharing.
Who are you?

You are a customer-centric and solution-oriented person with a high commitment to delivering and working to improve existing services. You listen to customers and focus on solving challenges proactively. You have strong communication skills and team-oriented approach. You pay attention to details. You like to make a difference and are willing to develop in an unconventional, unique environment by cooperating with our stakeholders.

 

Furthermore, you have:
  • Proficiency in English (B2 level of higher).
  • Proficiency in Danish is a benefit.
  • At least a bachelor's degree.
  • Strong knowledge of Excel, especially advanced functions.
  • Minimum of 2 years of relevant professional experience in finance, accounting or similar.
  • Experience with system implementation, process transition, and process improvement.
  • Project experience and familiarity with Agile framework.
  • Ability to manage complexity and prioritize tasks with a positive and proactive mindset.
  • Attention to detail, self-motivation, and excellent organizational skills.
  • Strong analytical and problem-solving abilities.
  • Adaptability and effectiveness in fast-paced environments.
  • Excellent communication skills and a customer-centric approach.
  • Proven ability to identify and implement process improvements.
  • Experience in the customer service field would be a huge advantage.
What do we offer?
  • International operating environment.
  • Medical care & life insurance.
  • Additional benefits like gym cards, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Scandinavian working style & no dress code.
  • Training with experts & professional induction in a new position.
  • Development programs (function additions, coordinator programme).
  • Financial support for your education.
  • Relocation package.
  • Referral program for employees.
  • Employee Assistance Program (legal, psychological, health, financial consulting, etc. ).
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sports challenges and activities, Arla active teams/sports groups).
  • Flexible working time and home office work possibility.
  • Additional holiday depending on the length of employment.
  • Fully paid 30 min. break.
… while in the office you can also use some of below:
  • Modern office space with a beautiful view and high-standard furniture (i.e. adjustable desks).
  • Spacious canteen, delicious coffee and tea available on every floor in specially designed spots.
  • Chill-out rooms with X-box, pool table, board games, football table and swing.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Rozliczeń

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Kołobrzeska 32    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: Rozliczanie środków płatniczych przyjętych w sklepach Auchan, Weryfikacja wartości przyjętej przez sklepy gotówki, płatności kartą, bonów towarowych i innych środków płatniczych, Wyjaśnianie rozbieżności między faktycznymi środkami płatniczymi a wartością...
  • Specjalista ds. Finansów i Administracji

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    kompletowanie i wprowadzanie faktur do systemu księgowego; kontrola obiegu dokumentacji i weryfikacja pod względem merytorycznym; analiza należności, współpraca przy windykacji oraz przygotowywanie przelewów; sporządzanie not księgowych i ewidencjonowanie kaucji gwarancyjnych; analiza...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń kadrowo-płacowych

    Gdański Klub Sportowy Gedania 1922   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Samodzielne przygotowywanie miesięcznych rozliczeń wynagrodzeń zgodnie z aktualnymi regulacjami. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, obejmującej cały proces zatrudnienia i jego zakończenia. Praca w systemach kadrowo-płacowych, w tym obsługa narzędzi do rozliczeń i zgłoszeń do ZUS....
  • Specjalista ds. Rozliczeń Płatności

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Rozliczanie środków płatniczych przyjętych w sklepach. Weryfikacja gotówki, płatności kartą, bonów towarowych i innych środków płatniczych. Wyjaśnianie rozbieżności między stanem faktycznym a danymi z kas fiskalnych. Utrzymywanie bieżącego kontaktu ze sklepami w celu sprawnej...
  • Specjalista ds. Księgowości i Rozrachunków

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    wprowadzanie i dekretowanie faktur w systemie księgowym zgodnie z obowiązującą analityką; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i weryfikacja merytoryczna faktur; analiza rozrachunków z kontrahentami i windykacja należności; przygotowywanie przelewów i kontrola płatności; analiza...
  • Specjalista ds. administracyjno-księgowych

    BMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków kontrahentów, Wprowadzanie przelewów do płatności,...
  • Specjalista ds. rozliczeń księgowych

    Klient portalu Praca.pl   pomorskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. projektów aktywności akademickiej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
  • Specjalista ds. kontroli i rozliczeń inwestycji

    GRUPA KDM Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Połczyńska 53    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Komorniki, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie...