Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny księgowy
Miejsce pracy: Gryfino
Ogłoszenie o naborze Nr 39452
Warunki pracy
1.praca przy komputerze,2.praca wymagająca podejmowania decyzji,
3.praca wymagająca koncentracji uwagi.
Zakres zadań
- sporządzanie planów oraz sprawozdań finansowych, budżetowych i merytorycznych oraz terminowe ich przekazywanie,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczo-finansowych z planem finansowym,
- odpowiedzialność za prawidłowość rozliczeń podatkowych,
- zarządzanie dokumentacją księgową i finansową,
- odpowiedzialność za prawidłowość naliczenia zobowiązań w ramach osobowego funduszu płac, ZFŚS, ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego,
- odpowiedzialność za wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- odpowiedzialność za kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowo-budżetowej oraz zasad prawidłowej i oszczędnej gospodarki budżetowej,
- odpowiedzialność za prawidłowości rozliczeń środków przydzielonych z budżetu,
- prowadzenie dokumentacji kadrowej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe 1. spełnienie jednego z warunków:a. ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
b. ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
c. posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d. posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo posiadanie świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 1. znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.),
- 2. znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2018 r. poz. 395 z późn. zm.),
- 3. znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2016 r. poz.1020 z póżn. zm.)
- 4. znajomość przepisów prawa związanych z zagadnieniami rachunkowości budżetowej, klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych budżetu oraz sprawozdawczości budżetowej;
- 5. znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 814, z późniejszymi zmianami)
- 6. znajomość ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.),
- 7. znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o służbie cywilnej ( tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1111)
- 8. znajomość przepisów prawa w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 stycznia 9,5
- 9. znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz 1257),
- 10. biegła umiejętność obsługi komputera
- 11. znajomość programów księgowych, bankowości elektronicznej, Płatnik;
- 12. pożądane doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych,
- 13. umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego, umiejętność właściwej hierarchizacji zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy oraz opracowywania pism i informacji, gotowość do podejmowania zadań dodatkowych, umiejętność komunikacji pisemnej,
- 14. sumienność, sprawność, bezstronność, postawa etyczna, samodzielność, kultura osobista i odporność na stres.