Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Olkuszu
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny księgowy
Miejsce pracy: Olkusz
Ogłoszenie o naborze Nr 76275
Warunki pracy
- praca biurowa z wykorzystaniem komuntera (przy komputerze do 4 godzin dziennie) i innych urządzeń biurowych,
- praca biurowa na II piętrze w budynku z windą, z podjazdem dla osób niepełnosprawych,
- oświetlenie sztuczne i naturalne
Zakres zadań
- sprawowanie nadzoru w imieniu Powiatowego Inspektora Nadzoru Budwlanego w Olkuszu nad gospodarką finansową, prowadzenie rachunkowości jednostki,
- prowadzenie godpodarki finansowej zgdonie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych,
- sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej,
- sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki,
- współdziałanie z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli nad wykorzystaniem środków budżetowych,
- rozliczanie należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, delegacji itp.,
- naliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń, odprowadzanie składek ZUS, ewidencja i rozliczenia podatkowe (deklaracje PIT-4R, PIT-11),
- prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej ZUS, podatkowej oraz ewidencji list płac oraz kart wynagrodzeń,
- dokonywanie wstępnej kontroli rzetelności i kompletności dokumentów,
- nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki,
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- rozliczanie czasu pracy pracowników, ewidencja urlopów, sprawy BHP,
- współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w zakresie okresowych ocen członków k.s.c., wartościowanie stanowisk pracy,
- gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych, dokuemntacji pracowniczej oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,
- współpraca z Małopolskim Urzędem Wojewódzkim, jednostakami ogranizacyjnymi nadzoru budowlanego, organami samorządu terytorialnego, PUP, ZUS, US i innymi instytucjami zgodnie z potrzebami wynikającymi z przepisów prawa,
- prowadzenie innych spraw z zakresu tematycznego stanowiska pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w sferze finansów publicznych
- 5 lat pracy na stanowisku głównego księgowego
- znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, księgowości, spraw kadrowych
- umiejętność obslugi komputera, w tym znajomość: progamu finansowo-księgowego SYMFONIA, płacowo-kadrowego OPTIMA COMARCH, PŁATNIK, CESARZ (sprawozdawczość budżetowa), znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel,
- umiejętność analitycznego myślenia
- znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, o służbie cywilnej, kodeks pracy,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- samodzielność, terminowość, rzetelność