Pekabex od 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką, montażem oraz wykonawstwem i developmentem inwestycji. Produkujemy elementy wykorzystywane do realizacji w nowoczesnej technologii modułowej obiektów takich jak: hale produkcyjne, magazyny, biura, obiekty handlowe, dworce, parkingi, osiedla mieszkaniowe, mosty i tunele, w sześciu fabrykach w Poznaniu, Bielsku-Białej, Mszczonowie, dwóch w Gdańsku, a także w niemieckim Marktzeuln. Prowadzimy inwestycje budowlane w Polsce, krajach skandynawskich i Niemczech. Naszą największą wartością są ambitni, zaangażowani i lubiący swoją pracę ludzie. Działamy odpowiedzialnie i rzetelnie.
Jeśli chcesz dołączyć do naszego Zespołu, to obecnie poszukujemy osoby na stanowisko
- Skuteczne partnerstwo dla kadry menedżerskiej w zakresie realizacji strategii biznesowej oraz promowanie rozwiązań z obszaru HR wspierających realizacje celów;
- Analizowanie potrzeb w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz rekomendowanie działań usprawniających;
- Tworzenie dobrego miejsca pracy i budowanie zaangażowania;
- Aktywna pomoc menedżerom w różnych sytuacjach z obszaru zarządzania ludźmi oraz wspomaganie ich decyzji w zakresie polityki personalnej;
- Planowanie i nadzór nad realizacją polityki szkoleniowej, ocen okresowych, rekrutacji oraz komunikacji wewnętrzne;
- Zapewnienie właściwego rozwoju pracowników poprzez pomoc w tworzeniu indywidualnych planów rozwoju;
- Analiza trendów i wskaźników na rynku pracy w celu opracowania nowych rozwiązań w obszarze HR;
- Ścisła współpraca z Dyrektorem HR w realizacji całościowej strategii HR.
- Minimum 2-letnie doświadczenia w roli HR Biznes Partnera - praca w segmencie produkcyjnym lub budowlanym będzie dużym atutem;
- Wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu HR lub pokrewnym;
- Doświadczenie w rekrutacji również na stanowiska produkcyjne;
- Rozumienie procesów HR i umiejętności wdrażania ich w praktyce;
- Umiejętności budowania relacji z osobami w różnych obszarach organizacji;
- Proaktywności i nastawienie na realizację celów;
- Umiejętności rekomendowania rozwiązań;
- Samodzielności i dobrej organizacji pracy;
- Praktycznej znajomości prawa pracy;
- Zaawansowanej znajomości pakietu MS Office;
- Gotowości do podróży służbowych.