Najnowsze oferty pracy

  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20   
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Manager Sprzedaży

    Tomasz Gronek   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów.
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   pomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    4 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Doradca Klienta na rynek niemiecki

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania; Wprowadzanie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Kaaral Polska   pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Pracownik Sprzedaży Mięso / Mrożonki

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Gdynia, ul. Hutnicza 8    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Maps Customer Support with Japanese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Pomorskie
HR Contact Center Advisor with Russian

HR Contact Center Advisor with Russian

Philips Health Systems
pomorskie
praca stacjonarna
2674 dni temu
HR Contact Center Advisor with Russian

Location: Piła - Kossaka
Organization: Philips Poland Sp. z o.o.
Job ID no: 218855


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Philips People Services (PPS) is the organization delivering common HR administrative & payroll services to Philips employees, managers and HR business partners, according to world class standards, in line with business requirements, leveraging PPS Centers and cooperating with external partners; thus leading to increased customer satisfaction and lower cost.

 
Your challenge:


Philips challenges you to use your communication skills to help colleagues from all over Europe with HR related questions. You will be the contact point for General Management, HR managers and Employees. Embrace the challenges of communicating with at least 9 different countries: United Kingdom, Belgium, Germany, Austria, France, Spain, Italy, Russia, Poland, while working in an international team.

 

Your team:


The Philips People Services Center Europe is based in Piła, Poland, and is part of Philips People Services. PPS is the Human Resources Shared Services organization of Philips. A team of HR professionals delivering HR Services to Philips employees and managers at all stages of the career cycle. PPS delivers cost-effective people services by leveraging economies of scale, globalizing processes and simplifying the ways of working, while delivering superior HR experiences by listening and acting on our customers’ feedback.

 

Your responsibilities:
  • Ensure that incoming enquiries to the Service Centers are answered in a professional and efficient manner (e.g. via e-mail, telephone, or chat)
  • Gather all required information as the first point of contact to ensure that customer enquiry can be resolved at earliest opportunity with minimal handoffs, capture an accurate record of a customer enquiry in the case management system
  • Adequate understanding, interpreting and managing incoming enquiries to the HR Contact Center
  • Provide support to employees, line managers and HR Business Partners to enable them to effectively use the HR Portal and other relevant on-line tools for completing transactions
  • Provide proper feedback to the customer if problem is referred
  • Contribute to continuous improvement activities in the PPS Center through identification of recurring employee/line manager/HRBP issues to simplify and enhance policies, processes and technologies
  • Provide support during the implementation of new initiatives, programs, policies, and services by acting as an employee’s first line of contact
We are looking for people with:
  • Graduate with Bachelor or equivalent degree
  • Fluent knowledge of Russian is a must (both orally and in writing)
  • Communicative in English (second required language)
  • At least 2 years of progressive work experience in a Customer Service environment
  • Ability to multi-task and good time management skills
  • Demonstrated effectiveness when dealing with demanding customers
  • Personal integrity when handling confidential information
  • Highly developed interpersonal skills and analytical thinking skills
  • Ability to understand and interpret incoming enquiries to the Service Center
  • Computer literate; experience of Case Management tools and HR IT systems is an additional asset
  • Understanding of HR processes is an additional asset
We offer a range of fringe benefits:
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Pila region
  • Yearly bonus based on performance achieved
  • Private medical care with option to extend it to family members
  • Benefit System cards
  • Discount for Philips’ products.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20   
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Manager Sprzedaży

    Tomasz Gronek   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów.
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   pomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    4 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Doradca Klienta na rynek niemiecki

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania; Wprowadzanie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Kaaral Polska   pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Pracownik Sprzedaży Mięso / Mrożonki

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Gdynia, ul. Hutnicza 8    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Maps Customer Support with Japanese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...