Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Indoor Sales (Doradca klienta)

Siedziba Schenker Sp. z o.o.:

Bydgoszcz

34 dni temu

Indoor Sales (Doradca klienta)
Miejsce pracy: Bydgoszcz

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 68 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Rola Doradcy klienta w DB Schenker polega na stacjonarnej (telefonicznej) sprzedaży usług logistycznych (transport lądowy, morski, lotniczy, kolejowy) do klientów z dedykowanego regionu. Jest to stanowisko samodzielne, z własnym budżetem sprzedażowym i portfelem klientów. Będzie dla Ciebie odpowiednie, jeżeli czujesz, że wygranie biznesu to coś, co napędza Cię do działania i potrafisz w otoczeniu rynkowym zidentyfikować oraz wykorzystać pojawiające się możliwości. W DB Schenker pracujemy etycznie, zgodnie z naszymi wartościami - Klient jest dla nas partnerem, a naszym celem jest dostarczyć wartość zarówno dla biznesu Klienta, jak i naszego. Pracujemy zespołowo, pomagamy sobie i szanujemy się wzajemnie. Jeżeli podzielasz te wartości, czytaj dalej... :)


Zakres obowiązków:
  • Proaktywne pozyskiwanie Klientów o określonym potencjale i rozwijanie sprzedaży u klientów istniejących poprzez oferowanie rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb Klientów
  • Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi poprzez właściwą identyfikację ich potrzeb oraz udzielanie rzetelnych i bieżących informacji handlowych.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami oraz realizacja własnych planów sprzedażowych.
Profil kandydata:
  • Wykształcenie wyższe lub doświadczenie w branży TSL
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym
  • Znajomość pakietu Microsoft Officew szczególności Excel
  • Umiejętność prowadzenia procesu sprzedaży w Social Media
Jeżeli...
  • Umiesz identyfikować obecne i przyszłe potrzeby klientów
  • Skutecznie rozwijasz partnerskie relacje z klientami
  • Dostarczasz informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób
  • Aktywnie poszukujesz potrzebnych informacji
  • Efektywnie zarządzasz czasem, zasobami
  • Angażujesz się w to, co robisz i chętnie udoskonalasz wyniki
  • Konstruktywnie współpracujesz z innymi
... To właśnie Ciebie szukamy!

 

Dodatkowy atut:
  • Posiadanie fachowej wiedzy na temat branży TSL oraz rynku konkurencji

Dlaczego warto z nami pracować? Co oferujemy?


Warunki zatrudnienia:

  • Praca w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży
  • Przyjazna atmosfera w pracy
  • Możliwość rozwoju, podniesienia kwalifikacji
  • Zatrudnienie bezpośrednio przez DB Schenker - umowa o pracę
  • Dla obcokrajowców wsparcie prawne przy uzyskaniu tymczasowego karty pobytu i innych dokumentów

Kultura i rozwój:

  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy
  • Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia o kierunku logistyka

Benefity:

  • Premia, bony świąteczne, wczasy pod gruszą
  • Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok Selekcja aplikacji
Krok Przesłanie CV
Krok Weryfikacja CV przez dział HR
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie z przełożonym
Krok Witaj w DB Schenker!