Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Rejestracji

    OCULOMEDICA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    rejestracja oraz kompleksowa obsługa pacjentów na terenie placówki; telefoniczna informacja w zakresie udzielanych świadczeń medycznych; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pacjenta dbanie o pozytywny wizerunek firmy obsługa kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprawozdawczości i raportowania

    NES Global Talent   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego; Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Toruń    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.
  • Asystent ds. technicznych / Pracownik biurowy

    Emtor Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania na stanowisku: Praca w programie SOLID-EDGE, projektowanie m. in. części do wózków widłowych oraz baterii; Pomoc w koordynowaniu i uzupełnianiu plików z dokumentami dotyczącymi m. in. baterii; Udział w trwających projektach firmy; Wymagania: Podstawowa znajomość programu...
  • Pracownik Administracyjny

    KLIMAT SOLEC Sp. z o.o.   Solec Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Zadania na stanowisku: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy działu, współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Document Controller

    NES Global Talent   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Specjalista ds. Magazynowych

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Włocławek Pracownik Biurowy Włocławek
Inspektor w Wydziale dw. z Przestępczością Przeciwko Życiu i Zdrowiu (Zespół Poszukiwań i Identyfikacji Osób)

Inspektor w Wydziale dw. z Przestępczością Przeciwko Życiu i Zdrowiu (Zespół Poszukiwań i Identyfikacji Osób)

Komenda Miejska Policji we Włocławku
Włocławek
praca stacjonarna
3297 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 168773
  • Data ukazania się ogłoszenia: 16 kwietnia 2015 r.

Komenda Miejska Policji we Włocławku

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw poszukiwań i identyfikacji osób
  • w Wydziale dw. z Przestępczością Przeciwko Życiu i Zdrowiu (Zespół Poszukiwań i Identyfikacji Osób)

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji
    ul. Okrężna 25
    87-800 Włocławek

Miejsce wykonywania pracy:

  • Włocławek

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie dokumentacji związanej z rejestracją i wyrejestrowaniem osób poszukiwanych oraz zaginionych,
  • sporządzanie dokumentacji związanej z założeniem i prowadzeniem teczek poszukiwań,
  • formułowanie pism i odpowiedzi kierowanych do różnego rodzaju organów i instytucji, w tym jednostek policji,
  • wykonywanie czynności związanych z odwołaniem poszukiwań,
  • wykonywanie czynności biurowych dot. archiwizacji teczek osób poszukiwanych oraz pozostałych dokumentów związanych ze sprawami poszukiwawczymi,
  • opracowywanie comiesięcznych danych w zakresie dynamiki i skuteczności poszukiwań.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w siedzibie urzędu, okresowo praca w terenie.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca z komputerem, miejsce pracy umieszczone na ósmym piętrze budynku z windą.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego i praktyki w urzędach administracji publicznej,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wiedza z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej,
    • umiejętność obsługi komputera.
wymagania dodatkowe
  • znajomość przepisów resortowych dot. tematyki osób poszukiwanych,
  • poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik Rejestracji

    OCULOMEDICA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    rejestracja oraz kompleksowa obsługa pacjentów na terenie placówki; telefoniczna informacja w zakresie udzielanych świadczeń medycznych; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pacjenta dbanie o pozytywny wizerunek firmy obsługa kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprawozdawczości i raportowania

    NES Global Talent   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego; Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Toruń    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.
  • Asystent ds. technicznych / Pracownik biurowy

    Emtor Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania na stanowisku: Praca w programie SOLID-EDGE, projektowanie m. in. części do wózków widłowych oraz baterii; Pomoc w koordynowaniu i uzupełnianiu plików z dokumentami dotyczącymi m. in. baterii; Udział w trwających projektach firmy; Wymagania: Podstawowa znajomość programu...
  • Pracownik Administracyjny

    KLIMAT SOLEC Sp. z o.o.   Solec Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Zadania na stanowisku: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy działu, współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Document Controller

    NES Global Talent   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Specjalista ds. Magazynowych

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.