Inspektor w wydziale gospodarki komunalnej

Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
Siemianowice Śląskie
praca stacjonarna
13 godz. temu
Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
Inspektor w wydziale gospodarki komunalnej
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie
Numer: StPr/25/0686
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym: a) prowadzenie postępowań administracyjnych w prawie wydawania zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów, b) przeprowadzanie oględzin terenowych drzew i krzewów zgłoszonych do usunięcia, ocena ich stanu zdrowotnego i bezpieczeństwa oraz sporządzanie ich opinii, c) sporządzanie opinii i decyzji administracyjnych dotyczących usuwania lub pielęgnacji drzew, d) nadzór nad utrzymaniem drzew i krzewów na terenach gminnych, w tym parków, zieleńców, skwerów, alei i pasów przydrożnych, e) kontrola wykonania nasadzeń zastępczych i pielęgnacji zieleni przez podmioty zewnętrzne, f) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, zarządcami dróg, spółdzielniami oraz mieszkańcami w zakresie drzew i krzewów, g) prowadzenie ewidencji i dokumentacji drzewostanu, w tym aktualizacja map zieleni, h) przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie wykonywanych zadań oraz innych dokumentów związanych z udzielanymi zamówieniami publicznymi, i) udział w opracowywaniu placów zagospodarowania terenów zieleni i projektów nowych nasadzeń, j) opiniowanie projektów inwestycyjnych pod kątem wpływu inwestycji na istniejący drzewostan, k) koordynowanie spraw związanych z wycenami brakarskimi oraz sprzedażą drewna pozyskanego w ramach wycinki, l) bieżące odpowiedzi na pisma i zapytania, sporządzanie analiz i strategii Wydziału, m) terminowe przygotowywanie, sporządzanie i przekazywanie do właściwych adresatówprzewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących wykonywanych zadań.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku
Uprawnienia: nieposzlakowana opinia
Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
Uprawnienia: brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe o kierunku ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu, biologia, ochrona środowiska i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie techniczne z maturą o kierunku ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu, biologia, ochrona środowiska i co najmniej 5 letni staż pracy, b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, c) nieposzlakowana opinia, d) obywatelstwo polskie, e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie przyrody, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, b) uprawnienia inspektora nadzoru terenów zielonych, dendrologa, fitopatologa lub arborysty, c) prawo jazdy kat. B

Miejsce pracy:

Siemianowice Śląskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 880 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją : Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.35.2025 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 30.12.2025 r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane., Termin: nabór na stanowisko


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie, b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie, d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy,zaświadczenia), f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe -podpisane własnoręcznie, j) oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych jeśli podane zostaną inne dane w zakresie nieokreślonym przepisami prawa. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie - podpisana własnoręcznie, k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r.o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie, l) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i umów; Udział w przetargach; Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów; Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy;
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
  • Pracownik ds. dokumentacji środowiskowej

    Klient portalu Praca.pl   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska i gospodarką odpadami. Rejestracja, weryfikacja i aktualizacja danych w bazie BDO. Wystawianie i rozliczanie dokumentów księgowych. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami....
  • Pracownik ds. ochrony środowiska i gospodarowania odpadami

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres zadań podstawowych: przestrzeganie przepisów ustawy Prawo Ochrony Środowiska i innych wymaganych do funkcjonowania przedsiębiorstwa wynikających z obowiązków nałożonych na przedsiębiorstwo, nadzorowanie zmian w ustawie Prawo Ochrony Środowiska, odpowiedzialność za prawidłowe,...
  • Przedstawicielka / Przedstawiciel Handlowy

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych. Prezentacja ofert, przygotowywanie dokumentów handlowych (oferty, umowy, aneksy) oraz prowadzenie negocjacji. Reprezentowanie firmy w przetargach i postępowaniach zakupowych. Realizacja i...
  • Specjalista ds. Handlowych

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania i utrzymywanie kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych; prowadzenia działalności marketingowej zgodnie z polityką firmy; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; monitorowania rynku i analizy konkurencji;...
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Sprzedaży

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami; prowadzenie rozmów handlowych. Przygotowywanie ofert, umów i aneksów; udział w przetargach. Realizacja planu sprzedaży; raportowanie wyników. Działania marketingowe zgodne z polityką firmy; monitorowanie rynku i konkurencji.
  • Specjalistka / Specjalista ds. Logistyki i Utrzymania Floty

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Tworzenie harmonogramów i planowanie realizacji usług. Przydzielanie zasobów technicznych i ludzkich; optymalizacja pracy sprzętu i załóg. Nadzór nad zespołem terenowym liczącym ok. 30 osób. Codzienne planowanie pracy, kontrola jakości i terminowości zadań. Prowadzenie dokumentacji...
  • Specjalista ds. logistyki i utrzymania floty

    REMONDIS Hydrokan Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Planowanie i tworzenie harmonogramów realizacji usług. Przydzielanie i optymalne zarządzanie zasobami technicznymi oraz ludzkimi (sprzęt, załoga). Koordynacja i nadzór nad pracą zespołu terenowego liczącego ok. 30 pracowników. Planowanie zadań dla załogi, nadzór nad jakością...