Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    24 godz.
    Twoje zadania: przyjmowanie, rejestrowanie, skanowanie i rozdzielanie korespondencji do systemu EOD, przygotowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki oraz jej rejestracja, wsparcie i współpraca z pracownikami innych działów, bieżące wsparcie recepcji.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: wsparcie w zapewnieniu ciągłości procesów obsługowych w zakresie: prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, obsługi stypendiów, spraw związanych z finansami studentów i słuchaczy.
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Specjalista ds. realizacji projektów dla klienta niemieckiego

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Opracowań Środowiskowych

    THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych, znajomość j....
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Specjalista ds. Administracyjnych Gdańsk
Inspektor wojewódzki w Oddziale Geodezji i Kartografii Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej

Inspektor wojewódzki w Oddziale Geodezji i Kartografii Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej

Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
Gdańsk
praca stacjonarna
3447 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 164631
  • Data ukazania się ogłoszenia: 19 listopada 2014 r.

Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • do spraw do spraw nadzoru nad działalnością w zakresie geodezji i kartografii
  • w Oddziale Geodezji i Kartografii Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
    ul. Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kontrolowanie działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w województwie, powiatach i gminach;
  • Rozpatrywanie w II instancji środków zaskarżenia od rozstrzygnięć organów I instancji wydawanych w sprawach o szczególnym stopniu trudności w zakresie geodezji i kartografii oraz spraw prowadzonych w ramach trybów nadzwyczajnych i w tym zakresie opracowywanie projektów decyzji i postanowień;
  • Rozpatrywanie skarg na działalność administracji geodezyjnej i kartograficznej;
  • Badanie właściwości rzeczowej i miejscowej organu w celu rozpatrzenia sprawy zgodnie z właściwością wskazana w przepisach prawa;
  • Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje poselskie oraz interwencje innych organów administracji publicznej, stowarzyszeń, fundacji, a także na zapytania w indywidualnych sprawach, i w tym zakresie interpretacja stanu faktycznego i dostępnego materiału dowodowego;
  • Prowadzenie niezbędnej korespondencji z organami administracji, stronami i uczestnikami postępowań administracyjnych, jednostkami wykonawstwa geodezyjnego, sądami powszechnymi i administracyjnymi w zakresie postępowania wyjaśniającego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • • praca administracyjno-biurowa oraz praca w terenie związana z przeprowadzaniem kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego szczebla powiatowego oraz jednostkach wykonawstwa geodezyjnego rozproszonych na terenie całego województwa,
    • archaiczne przepisy prawa i brak jednoznacznych procedur postępowania wymagające szerokiej wiedzy i umiejętności interpretacyjnych,
    • dokumentacja techniczna zawierająca specjalistyczne materiały geodezyjne i kartograficzne (mapy) wymagające dużych umiejętności analitycznych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • • stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu,
    • pokój biurowy mieści się na 4 piętrze wielokondygnacyjnego budynku, wyposażonego w windę,
    • wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych,
    • na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
    • większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
    • praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
    • podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość procedur administracyjnych,
    • znajomość procedury sądowo administracyjnej,
    • znajomość przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego wraz z aktami wykonawczymi oraz elementów prawa cywilnego dot. geodezji,
    • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    • komunikatywność.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz subsumcji stanu faktycznego do stanu prawnego,
  • umiejętność sporządzania projektów decyzji, postanowień i innych pism urzędowych oraz stosowania argumentacji prawniczej,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętne organizowanie czasu pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach kryzysowych,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność i kreatywność w działaniu i podejmowaniu rozstrzygnięć,
  • rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań,
  • znajomość pakietu MS Office i zagadnień informatycznych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    24 godz.
    Twoje zadania: przyjmowanie, rejestrowanie, skanowanie i rozdzielanie korespondencji do systemu EOD, przygotowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki oraz jej rejestracja, wsparcie i współpraca z pracownikami innych działów, bieżące wsparcie recepcji.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: wsparcie w zapewnieniu ciągłości procesów obsługowych w zakresie: prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, obsługi stypendiów, spraw związanych z finansami studentów i słuchaczy.
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Specjalista ds. realizacji projektów dla klienta niemieckiego

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Opracowań Środowiskowych

    THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych, znajomość j....
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;