Inspektor wojewódzki

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Koszalin
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Koszalin
Ogłoszenie o naborze Nr 158995

Warunki pracy

•Charakter pracy: administracyjno-biurowy, w systemie jednozmianowym,


ośmiogodzinnym,


•Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – obsługa


komputera powyżej 4 godzin dziennie,


•Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami,


•Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze budynku Delegatury Urzędu w Koszalinie, częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami


•Warunki w jednostkach kontrolowanych mogą nie być dostosowane do potrzeb


osób z niepełnosprawnościami.

Zakres zadań

  • • Nadzoruje sposób realizacji zadań pomocy społecznej przez samorządy oraz podmioty uprawnione, w tym poprzez prowadzenie indywidualnych spraw, skarg i wniosków w celu zapewnienia odpowiedniego standardu usług świadczonych klientom pomocy społecznej.
  • • Przeprowadza kontrole jednostek podlegających kontroli w zakresie poziomu świadczonych usług, w tym w zakresie oraz zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami w celu zapewnienia odpowiedniego standardu usług świadczonych, w tym klientom pomocy społecznej.
  • • Prowadzi rejestr domów pomocy społecznej, placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym oraz w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, rejestr miejsc w których gminy województwa zachodniopomorskiego udzielają tymczasowego schronienia w schroniskach dla osób bezdomnych, schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, noclegowniach oraz ogrzewalniach, rejestr jednostek specjalistycznego poradnictwa oraz rejestr mieszkań wspomaganych i treningowych, w celu zapewnienia obywatelom dostępu do informacji.
  • • Przygotowuje projekty decyzji zezwalających lub cofających zezwolenie na prowadzenie domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w celu uregulowania indywidualnym aktem administracyjnym funkcjonowania, tych domów i placówek.
  • • Przygotowuje wnioski i opinie z przeprowadzonej działalności kontrolnej, w celu zapewnienia jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej wytycznych i wskazówek oraz opracowuje założenia do procesów kontroli, w celu zapewnienia sprawnej i skutecznej działalności kontrolnej Wojewody.
  • Ustala zakres i formy współpracy wojewody z podmiotami niepublicznymi w celu zapewnienia sprzyjających warunków dla rozwoju III sektora i wsparcia pomocy instytucjonalnej oraz właściwej realizacji zleconych zadań.
  • • Realizuje działania koordynujące w zakresie integracji cudzoziemców, którzy uzyskali w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy, ochronę uzupełniającą lub zezwolenie na pobyt czasowy udzielone w związku z okolicznościami wskazanymi w ustawie o pomocy społecznej oraz prowadzi rejestr zatwierdzonych indywidualnych programów integracji (nie publikowany, z uwagi na zawieranie danych osobowych), w celu zapewnienia Wojewodzie prawidłowej koordynacji w zakresie integracji cudzoziemców, którzy uzyskali w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy, ochronę uzupełniającą lub zezwolenie na pobyt czasowy udzielone w związku z okolicznościami wskazanymi w ustawie o pomocy społecznej.
  • Współpracuje z podmiotami niepublicznymi oraz ministrem właściwym do spraw zabezpieczenia społecznego w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe tytuł zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego pracy w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej, w podmiotach, o których mowa w par. 19 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2020r. w sprawie nadzoru i kontroli w pomocy społecznej
  • znajomość przepisów prawa z zakresu pomocy społecznej, w szczególności dotyczących nadzoru i kontroli w pomocy społecznej
  • znajomość: kpa, kodeksu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o osobach starszych, rozporządzenia w sprawie nadzoru i kontroli w pomocy społecznej, rozporządzenia w sprawie organizacji, przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, aktów wykonawczych do wskazanych ustaw
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie specjalizacji.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-31 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
1) osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Kancelaria Urzędu
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
(od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub
2) pocztą, na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Biuro Organizacji i Kadr
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
3) w formie elektronicznej:
- ePUAP, eDoręczenia, pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl
z dopiskiem: "oferta zatrudnienia nr 158995”

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego:


Wojewoda Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.


Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@szczecin.uw.gov.pl, tel. 91 43 03 444 lub listownie: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.


Cel przetwarzania danych:


przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym odbiorcom


Okres przechowywania danych:


czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


Uprawnienia:


1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


4. prawo do usunięcia danych osobowych;


- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


5.prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony


Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Podstawa prawna przetwarzania danych:


1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie


potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego


podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Procesu Kształcenia

    Klient portalu Praca.pl   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Nadzór nad dokumentacją szkolną, zapewniając jej poprawność i zgodność z prawem oświatowym. Koordynowanie procesu kształcenia oraz optymalizacja harmonogramu zajęć. Przygotowywanie i nadzorowanie przebiegu egzaminów we współpracy z OKE. Rekrutacja i wspieranie nauczycieli w celu...
  • Koordynator ds. Projektów Edukacyjnych

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Jakie wyzwania na Ciebie czekają? Nadzór nad dokumentacją szkolną, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego, zapewniając jej poprawność i zgodność z regulacjami. Koordynowanie procesu kształcenia w szkole, dbając o sprawną organizację zajęć oraz optymalizację...
  • Dyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Nadzorem nad prawidłowym funkcjonowaniem placówki w sferze dydaktycznej, administracyjnej i sprzedażowej; Nadzorem pedagogicznym nad działalnością szkół; Organizacją procesu kształcenia i kontrolą jakości nauczania; Bieżącą kontrolą...
  • Dyrektor Szkoły

    Klient portalu Praca.pl   Koszalin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Nadzorowanie funkcjonowania placówki w obszarach dydaktycznym, administracyjnym i sprzedażowym. Nadzór pedagogiczny nad szkołami. Organizacja i kontrola jakości procesu kształcenia. Kontrola realizacji podstawy programowej. Przygotowanie i nadzór nad egzaminami we współpracy z OKE....
  • Asystent / Asystentka Kierownika Placówki Edukacyjnej

    Klient portalu Praca.pl   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie standardów obsługi.
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Koordynator ds. Projektów Edukacyjnych

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie wyzwania na Ciebie czekają? Nadzór nad dokumentacją szkolną, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego, zapewniając jej poprawność i zgodność z regulacjami. Koordynowanie procesu kształcenia w szkole, dbając o sprawną organizację zajęć oraz optymalizację...
  • Koordynator ds. Projektów Edukacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego. Koordynacja procesu kształcenia i optymalizacja harmonogramów. Organizacja egzaminów we współpracy z Okręgową Komisją Egzaminacyjną. Rekrutacja i wsparcie nauczycieli w ich codziennej pracy. Tworzenie i...
  • Pedagog

    Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży   Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych, Współpraca z rodzinami i zespołem specjalistów, Tworzenie programów wsparcia dostosowanych do możliwości dzieci, Udział w planowaniu i realizacji działań terapeutycznych.
  • Wychowawca do placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego

    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 100 zł brutto/mies.  aplikuj szybko
    1 dni
    Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, albo; na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami...