Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 51468
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
-
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszących.
Zakres zadań
- prowadzenie rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, mających siedzibę na terenie województwa lubelskiego – rejestrowanie i analizowanie dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania, wprowadzenia zmian i wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych o odmowie wpisu, jego zmiany i wykreślania z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą,
- przeprowadzanie kontroli podmiotów leczniczych w zakresie zgodności wykonywanej działalności z przepisami określającymi warunki wykonywania działalności leczniczej oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnej (protokół, wystąpienie pokontrolne wraz z zaleceniami),
- wykonywanie czynności administracyjnych w ramach postępowań administracyjnych w przedmiotowych sprawach.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub 1 rok w obszarze ochrony zdrowia
- znajomość przepisów ustaw: w zakresie ochrony zdrowia w szczególności o działalności leczniczej, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- dobra znajomość zagadnień dotyczących organizacji ochrony zdrowia,
- biegła obsługa komputera oraz pakietu programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, prezentacje)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z obsługi systemów bazodanowych,
- umiejętność przetwarzania dużych plików danych o różnych formatach (cvs, xml, txt),
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- umiejętność efektywnej komunikacji,
- umiejętność analitycznego myślenia.