Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 55593
Warunki pracy
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Pomieszczenie biurowe klimatyzowane, zlokalizowane na parterze
Zakres zadań
- Bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klientów Urzędu, w tym koordynacja obsługi osób niepełnosprawnych
- Udzielanie informacji klientom (obywatelom polskim oraz cudzoziemcom) o sposobie załatwienia sprawy oraz obsługa centrali telefonicznej Urzędu i infolinii
- Potwierdzanie, przedłużanie ważności oraz unieważnianie profilu zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
- Przyjmowanie wniosków o wydanie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych z archiwum zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych, dla których Wojewoda był organem założycielskim
- Udzielanie informacji o organach właściwych do załatwienia sprawy w przypadku, gdy takim organem nie jest Wojewoda
- Udostępnianie Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego i Dziennika Urzędowego w postaci elektronicznej, do powszechnego wglądu i do pobrania w formie dokumentu elektronicznego w godzinach pracy Urzędu
- Udostępnianie klientom kart usług, wzorów wniosków dostępnych w Urzędzie i formularzy
- Realizowanie zadań związanych z badaniem satysfakcji klienta wewnętrznego i zewnętrznego Urzędu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obsługą klienta lub administracyjno-biurowym
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • edytora tekstów MS Word, • arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, • obsługi poczty elektronicznej
- Znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
- Znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej
- Umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność
- Odpowiedzialność, rzetelność i terminowość
- Samodzielność i inicjatywa
- Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
- Ukierunkowanie na obsługę klienta
- Umiejętność argumentowania własnego punktu widzenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta