Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Rzeszów
Inspektor wojewódzki

Inspektor wojewódzki

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Rzeszów
praca stacjonarna
1667 dni temu
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 55155

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,
- praca w pozycji siedzącej, wymuszonej,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na V piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

Zakres zadań

  • prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na przejściach granicznych: weryfikacja projektów budowlanych i wykonawczych, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich, harmonogramów, umów oraz uzgadnianie przedmiotowe dokumentów z wykonawcami, organami administracji, jednostką certyfikująca płatność z pomocy zagranicznej;
  • planowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych w zasięgu terytorialnym przejścia granicznego oraz dokonywanie ich końcowego rozliczenia;
  • współudział w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • dokonywanie bieżącej kontroli stanu realizacji inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji budowlanej, finansowej i statystycznej inwestycji;
  • współpraca ze służbami granicznymi (polskimi i ukraińskimi) i innymi instytucjami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie zawodowe w realizacji i nadzorze nad inwestycjami budowlanymi - co najmniej 2 lata,
  • znajomość przepisów ustaw: o ochronie granicy państwowej, o finansach publicznych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania cywilnego, o służbie cywilnej, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o kontroli w administracji rządowej,
  • znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
  • znajomość języków obcych na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (ukraiński lub rosyjski).