Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych, zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- oznaczenia dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- dokonuje analizy dostępności do świadczeń zdrowotnych,
- prowadzi postępowania w sprawie celowości przeprowadzenia inwestycji w sektorze zdrowia,
- opracowuje projekt priorytetów regionalnej polityki zdrowotnej,
- współpracuje z instytucjami działającymi na rzecz ochrony zdrowia oraz konsultantami wojewódzkimi,
- organizuje pracę Wojewódzkiej Rady do Spraw Potrzeb Zdrowotnych,
- bierze udział w sporządzaniu i aktualizacji regionalnych map potrzeb zdrowotnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji lub do 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze zdrowia publicznego,
- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeks postępowania administracyjnego, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o systemie informacji w ochronie zdrowia, o zdrowiu publicznym, o finansach publicznych. oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- umiejętność praktycznej obsługi pakietu Office (MS Word: praca w trybie „recenzji”; redagowanie dokumentów; tworzenie spisów treści; MS Excell: przetwarzanie danych w formie tabeli przestawnej; tworzenie wykresów; stosowanie formuł statystycznych; tworzenie makr)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie w dziedzinie: ekonomii, ekonometrii, zdrowia publicznego, specjalizacja lub studia podyplomowe w dziedzinie zdrowia publicznego,
- kreatywność,
- prognozowanie,
- redagowanie,
- samodzielność,
- umiejętności analityczne,
- efektywna komunikacja,
- obsługa MS Access,
- obsługa MS PowerPoint
- obsługa urządzeń biurowych (telefon, xero, fax, drukarka)