Inspektor Wsparcia Sprzedaży
Współpraca w formie zatrudnienia przez agencję pracy tymczasowej
Główne zadania
- Kontrola rozliczeń zakładu,
- Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów,
- Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług,
- Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań,
- Sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do fakturowania,
- Przygotowywanie raportów rozliczeniowych,
- Wsparcie pracowników wytwórni w obsłudze klientów,
- Pomoc organizacyjna dla wytwórni w procesach logistycznych,
- Inne prace administracyjne i biurowe zlecone przez przełożonego.
Wymagania formalne
- Minimum wykształcenie średnie (preferowane o profilu ekonomicznym lub budowlanym),
- Doświadczenie w dziale wsparcia sprzedaży, obsługi klienta lub logistyki /transportu,
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (PowerPoint, Excel),
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem,
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin w tygodniu roboczym.
Oczekiwania interpersonalne
- Staranność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
- Samodzielność i aktywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista,
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę i umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu,
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz rozbudowane usługi dla pracowników.
Poznaj
Cemex Polska Sp. z o.o.
CEMEX jest globalnym liderem w branży materiałów budowlanych. W świecie stojącym wobec stale rosnącej potrzeby rozwoju budownictwa, pomagamy zaspokajać to zapotrzebowanie poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług naszym klientom oraz naszym społecznościom na całym świecie.