Inspektor

Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Ostrołęka
specjalista (mid)
praca stacjonarna
12 godz. temu
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Ostrołęka
Ogłoszenie o naborze Nr 159017

Warunki pracy


  • naturalne i sztuczne oświetlenia,
  • przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się windy

 

Zakres zadań

  • Rejestrowanie i wyrejestrowywanie czynności prowadzonych w Wydziale Prewencji w Elektrycznym Rejestrze Spraw o Wykroczenia
  • Rejestrowanie wydanych rozstrzygnięć sądowych w czynnościach prowadzonych przez Wydział Prewencji oraz gromadzenie i przechowywanie dokumentacji z tym związanej
  • Przyjmowanie, sprawdzanie w policyjnych systemach informatycznych oraz przekazywanie właścicielom lub uprawnionym organom dokumentów znalezionych oraz innych przedmiotów
  • Kompletowanie, rejestrowanie i przekazywanie do sądów i prokuratur materiałów z czynności w sprawach o wykroczenia z Wydziału Prewencji oraz posterunków Policji w: Baranowie, Goworowie, Czerwinie i Kadzidle
  • Przygotowywanie korespondencji w sprawach o wykroczenia do wysłania oraz doręczanie pism do adresatów
  • Prowadzenie rejestrów: Kart MRD-5 dot. kierujących pojazdami naruszających przepisy ruchu drogowego, zdanych mandatów karnych, czynności zleconych w ramach pomocy prawnej
  • Prowadzenie książki doręczeń wydziału
  • Zapoznawanie i dokumentowanie faktu zapoznania policjantów wydziału z aktami normatywnymi i poleceniami pisemnymi
  • Rejestrowanie dzienników i teczek zagadnieniowych niezbędnych do funkcjonowania wydziału
  • Kompletowanie, rejestrowanie oraz nadawanie przesyłek pocztowych wychodzących z wydziału w ustalonych terminach i godzinach
  • Systematyczne przygotowywanie do złożenia w składnicy akt dokumentacji archiwalnej wytworzonej w wydziale
  • Rozliczanie z dokumentacji służbowej policjantów odchodzących z wydziału
  • Redagowanie pism na polecenie naczelnika wydziału
  • Bieżące rozliczanie spraw ostatecznie załatwionych w prowadzonych rejestrach i dziennikach
  • Udzielanie informacji interesantom lub kierowanie do właściwych komórek organizacyjnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Samodzielność, komunikatywność, obowiązkowość
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • komunikatywność
  • pracowitość
  • dyspozycyjność
  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, uprawnienia

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • oświadczenie dot. lustracji (dotyczy tylko kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-22 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
ul. Janusza Korczaka 16
07-409 Ostrołęka

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej w Dziale Inwestycji

    Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych   Szczecin, ul. Jagiellońska 34c    praca stacjonarna   dziś wygasa
    umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres zadań na stanowisku: Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru. Sporządzanie niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz przepisami wewnętrznymi u pracodawcy. Ustalanie potrzeb remontowych w zakresie zasobu komunalnego. Sprawowanie nadzoru nad realizacją remontów i...