Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Słupsk
Ogłoszenie o naborze Nr 25855
Warunki pracy
- praca w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Słupsku, biurowa, w godzinach pracy systemu codziennego, tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30÷15.30- obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
- obciążenie układu kostno-szkieletowego związanego z pracą siedzącą,
- praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego,
- częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym,
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
- wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca przy komputerze, oświetlenie naturalne/sztuczne. Budynek, w którym znajdują się pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są na parterze oraz II piętrze, budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich).
Zakres zadań
- - prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku
- - prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku
- - przekazywanie Komendantowi Miejskiemu PSP w Słupsku korespondencji wpływającej elektronicznie oraz pocztą tradycyjną
- - przekazywanie korespondencji zgodnie z dyspozycjami Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku właściwym komórkom organizacyjnym
- - kierowanie ruchem interesantów, udzielanie im informacji oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych
- - prowadzenie archiwum Komendy Miejskiej PSP w Słupsku i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów
- - organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku
- - ewidencjonowanie pieczęci, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych,
- - prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Miejskiej PSP w Słupsku
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta lub pracy w punkcie kancelaryjnym / sekretariat
- - znajomość obsługi komputera oraz programu MS Office, poczty elektronicznej, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- - prawo jazdy kat. B.
- - znajomość prawa i procedury administracyjnej
- - znajomość instrukcji kancelaryjnej
- - samodzielność
- - odporność na stres
- - umiejętność organizacji pracy,
- - umiejętność analitycznego myślenia,
- - komunikatywność i kultura osobista