Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Inowrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 55342
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na II piętrze, w budynku dostosowanym dla osób niepełnosprawnych ( winda ,schodołaz) .Wejście do budynku od ul. Roosevelta 36-38.
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Praca wymaga poruszania się między pokojami na piętrze.
Zakres zadań
- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów,
- wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikacją linii papilarnych klientów realizując zadania przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego,
- przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych i wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego,
- obsługiwanie zbioru ,,kartoteka paszportowa’’ – w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń oraz uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej,
- znajomość ustawy o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o dowodach osobistych (rozdziały od 1 do 5),
- znajomość ustawy o ewidencji ludności (rozdziały od 1 do 4),
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
- efektywna komunikacja,
- dobra organizacja i nastawienie na osiąganie rezultatów,
- odporność na stres, asertywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów kodeksu rodzinnego i opiekuńczego – Tytuł II, Dział Ia, Rozdział II, Oddział 2,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- umiejętność redagowania pism urzędowych.