Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
· Wysiłek fizyczny,
· Zagrożenie naciskami grup przestępczych,
· Zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
bariery architektoniczne:
wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind.
Narzędzia i materiały pracy:
biurko; komputer; faks; telefon; nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- Wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych zgodnie z instrukcja w sprawie obsługi kancelaryjnej w komórkach i jednostkach organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy w sprawie wprowadzenia szczegółowych zasad pracy kancelaryjnej w komórkach i jednostkach Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji,
- Wykonywanie czynności kancelaryjnych zapewniających właściwa obsługę Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy poprzez: a) przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji oraz przesyłek, b) prowadzenie ewidencji wpływów, c) sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie, d) wysyłanie korespondencji i przesyłek, e) przyjmowanie i nadawanie faksów oraz obsługa poczty elektronicznej, f) kompletowanie i przechowywanie dokumentów ostatecznie zakończonych („OZ”) do czasu przekazania ich do składnicy akt/archiwum, g) udzielanie informacji interesantom przychodzącym do sekretariatu lub telefonicznie, a także kierowanie ich do właściwej komórki/jednostki organizacyjnej,
- Archiwizowanie materiałów spraw zakończonych oraz pozostałej dokumentacji wytworzonej przez policjantów obsługę Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy. Sprawdzania ich pod względem kompletności, nadania właściwych symboli i kategorii archiwalnych, sporządzanie spisów akt przekazanych do składnicy akt, sporządzanie protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „BC” w celu przekazania spraw „ostatecznie zakończonych” do składnicy akt oraz zapewnienia bieżącej informacji w zakresie przechowywania lub zniszczenia tych dokumentów,
- Ustalanie zapotrzebowania sekretariatu oraz funkcjonariuszy obsługę Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy, a następnie składanie zapotrzebowania na materiały biurowe; zgłaszanie zapotrzebowania i naprawy środków trwałych oraz przechowywanie dokumentacji w tym zakresie w celu zapewnienia harmonijnego wykonywania obowiązków przez poszczególnych funkcjonariuszy oraz sekretariatu Wydziału,
- Samodzielne prowadzenie i aktualizowanie ewidencji sprzętu i wyposażeni a będącego w dyspozycji Wydziału, w formie Książki ewidencji sprzętu w użytkowaniu; prowadzenie nie bieżącej inwentaryzacji środków trwałych w celu wspomagania przełożonych w nadzorze nad właściwym gospodarowaniem wyżej wymienionego mienia oraz zapewnienia aktualnej informacji na temat miejsca przechowywania i osób dysponujących tym mieniem,
- Sporządzanie i archiwizowanie listy obecności funkcjonariuszy obsługę Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy w celu prawidłowego dokumentowania i gromadzenia danych na temat czasu pracy funkcjonariuszy,
- Zastępowanie sekretarza do spraw dowodów rzeczowych w zakresie prowadzenia składnicy dowodów rzeczowych obsługę Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy, prowadzenia ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich z wprowadzaniem danych do SWOP, wprowadzanie danych do aplikacji ERCDŚ i realizacji zadań medycyny pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w obszarze administracji,
- Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- Samodzielność,
- Biegła obsługa komputera w tym poczty elektronicznej oraz innych urządzeń biurowych,
- Systematyczność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych, z archiwizacji dokumentów,
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019 roku, pozycja 742 z późniejszymi zmianami).
- • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na umieszczenie imienia i nazwiska na stronie internetowej BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w sc w chwili spełniania wymagań formalnych i zakwalifikowania do dalszych etapów naboru