Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Zawiercie
Ogłoszenie o naborze Nr 88613
Warunki pracy
- Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym od poniedziałku do piątku.
- Praca z komputerem w środowisku biurowym z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
- Stanowisko pracy inspektora Zespołu Prezydialnego usytuowane jest na parterze w kompleksie budynku Komisariatu Policji w Szczekocinach ul. Parkowa 4, 42-445 Szczekociny.
- Budynek nie jest wyposażony w windy dla osób niepełnosprawnych.
- Na parterze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy znajdują się pomieszczenia sanitarno – higieniczne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
- Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
- W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie pism w elektronicznych rejestrach, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej i wychodzącej w celu dokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych oraz zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji pomocniczej w celu prawidłowej ewidencji dokumentów
- Obsługiwanie w zakresie kancelaryjno – biurowym Zespołu Prezydialnego w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań służbowych
- Rejestrowanie, aktualizowanie i dystrybuowanie aktów prawnych policjantów i pracowników cywilnych w celu prawidłowej realizacji zadań
- Odbieranie i nadawanie przesyłek pocztowych mogących zawierać środki chemiczne lub materiały biologiczne do badań w celu właściwej dystrybucji tych dokumentów
- Przygotowywanie i przekazywanie do składnicy Akt spraw zakończonych i wytworzonych w Wydziale/Komisariacie w celu prawidłowej archiwizacji
- Obsługiwanie programów komputerowych, poczty elektronicznej, systemu faksowo – mailowego oraz centrali telefonicznej Wydziału/Komisariatu w celu sprawnego funkcjonowania komórek/jednostek
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie Brak wymaganego profiludoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 10 miesięcy doświadczenia zawodowego Doświadczenie w administracji publicznej lub pracy biurowej
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność komunikowania się
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Rzetelność
- Terminowość
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” albo w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa złożenie oświadczenia potwierdzonego czytelnym podpisem o treści „wyrażam zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz 742)”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe