Komenda Powiatowa Policji w Kolbuszowej
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kolbuszowa
Ogłoszenie o naborze Nr 138009
Warunki pracy
Praca kancelaryjno-biurowa, jednozmianowa, ośmiogodzinny system pracy, wysiłek fizyczny związany z porządkowaniem i opracowywaniem dużej ilości dokumentów.
Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku, który nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim – brak wind oraz podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego wejścia do budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych i magazynowych, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej czterech godzin dziennie.
Zakres zadań
- Przyjmuje, weryfikuje pod względem merytorycznym oraz formalnym materiały archiwalne i spisy akt przekazanych kat. „A”, „B” i „BE” oraz protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej kat. „B” oznaczonej symbolem „BC” przeznaczonej do zniszczenia.
- Udziela instruktażu funkcjonariuszom i pracownikom przy przygotowywaniu dokumentacji ostatecznie zakończonej przed przekazaniem do składnicy akt lub wybrakowaniem.
- Prowadzi ewidencje i rejestry dokumentacji zgromadzonej w składnicy akt.
- Sporządza coroczne sprawozdania z ruchu akt archiwalnych.
- Przygotowuje i organizuje proces brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B” i „BE”, której opłynął okres przechowywania.
- Przeprowadza kwerendy, udostępnia i wypożycza akta ze składnicy akt na wniosek funkcjonariuszy i pracowników Policji oraz innych uprawnionych podmiotów i obywateli.
- Wspomaga pracę innych stanowisk i w razie konieczności zastępuje pracowników Zespołu Bezpieczeństwa Informacji w zakresie bieżącej obsługi kancelaryjnej.
- Wykonuje zadania inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego.
- Weryfikuje i na bieżąco kontroluje funkcjonowanie niejawnych systemów teleinformatycznych.
- Uczestniczy w przygotowywaniu i aktualizacji dokumentacji bezpieczeństwa teleinformatycznego, w szczególności w procedurze szacowania ryzyka dla niejawnych systemów teleinformatycznych w celu sprawdzenia ich prawidłowego zabezpieczenia i funkcjonowania.
- Prowadzi szkolenia dla osób funkcyjnych w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ŚCIŚLE TAJNE” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych wyżej wymienioną klauzulą.
- Umiejętność planowania, organizacji i koordynacji pracy własnej.
- Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość przepisów: ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji, ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
- Znajomość przepisów w zakresie działalności archiwalnej w Policji: zarządzenia nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 września 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadańw zakresie działalności archiwalnej w Policji, zarządzenia nr 26 Komendanta Głównego Policji z dnia 19 lutego 2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, zarządzenia nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 r. w sprawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe