Najnowsze oferty pracy

  • Przedstawiciel Handlowy - dział usług porządkowych

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
  • Pracownik działu dostaw – Kierowca kat. B

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
  • Kierownik Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Koszalin, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Account Manager – Instytucje Publiczne

    Orange Polska S.A.   Szczecin    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    5 godz.
    pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Customer Support Specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Przedstawiciel Handlowy

    Klient portalu Praca.pl   zachodniopomorskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, Praca na podległym terenie, Realizacja polityki i wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowa silnej pozycji firmy na lokalnym rynku, Monitorowanie działań konkurencji, Uczestnictwo w targach. Praca na terenie województwa: pomorskiego i zachodniopomorskiego.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Zachodniopomorskie
Installed Base Administrator/ Customer Service Support - Centers of Excellence

Installed Base Administrator/ Customer Service Support - Centers of Excellence

Philips Health Systems
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
2581 dni temu
Installed Base Administrator/ Customer Service Support - Centers of Excellence

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.



Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Currently we have the opportunity for 3 dynamic English speaker Installed Base Administrators/Customer Service Supports to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering the Installed Base and Contract Management functions.

 

Your responsibilities

Being part of the Customer Service Team your tasks will include:

  • Creating and/or supporting the automated creation of Installed Base records in the Installed Base management system, based upon validated data from the BIUs or from other validated sources.
  • Monitoring automated processes via exception reports to ensure timely and complete creation of Installed Base records.
  • Maintaining existing Installed Base records in accordance with validated change requests.
  • Monitoring the automated Installed Base maintenance processes via exception reports to ensure that changes have been executed completely and accurately.
  • Carry out a regular analysis of data accuracy including providing data for field audits and absorbing the results of field audits back into the maintenance process.
  • At all times, working within the requirements set out in the relevant work instructions, process guidelines and in accordance with Quality and Regulatory policies and procedures.

Your team


Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

 

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations.

We are looking for

  • Experience and in-depth knowledge of customer service operations including field operations is highly desirable.
  • College diploma
  • Experience working in disciplined regulated industry and in applying automated technology (advantage)
  • Acquiring and maintaining product knowledge is essential.
  • Strong Interpersonal skills required in interactions with internal and external customers.
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment. An ability to prioritize tasks while maintaining a high degree of data entry accuracy is essential.
  • Good organizational skills and aptitude for details.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities while maintaining a high degree of accuracy/attention to detail
  • Minimum of one year of similar work experience.
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Przedstawiciel Handlowy - dział usług porządkowych

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
  • Pracownik działu dostaw – Kierowca kat. B

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
  • Kierownik Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Koszalin, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Account Manager – Instytucje Publiczne

    Orange Polska S.A.   Szczecin    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    5 godz.
    pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Customer Support Specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Przedstawiciel Handlowy

    Klient portalu Praca.pl   zachodniopomorskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, Praca na podległym terenie, Realizacja polityki i wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowa silnej pozycji firmy na lokalnym rynku, Monitorowanie działań konkurencji, Uczestnictwo w targach. Praca na terenie województwa: pomorskiego i zachodniopomorskiego.