Najnowsze oferty pracy

  • Key Account Manager

    EAP24   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    8 godz.
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Pracownik Hali (działy zimne)

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
  • Zastępca Kierownika Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
  • Kierownik Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Account Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    10 godz.
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Kierownik Salonu

    Tatuum   Rumia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie salonem TATUUM; Motywowanie i integrowanie zespołu w ramach wspólnej pracy i coachingu; Dbałość o realizację tygodniowych planów sprzedaży, w tym aktywna obsługa naszych Klientek i Klientów zgodnie z naszymi standardami; Praca ze wskaźnikami...
  • Doradca Klienta na rynek niemiecki

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania; Wprowadzanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Malbork    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Pomorskie
Installed Base Administrator/ Customer Service Support

Installed Base Administrator/ Customer Service Support

Philips Health Systems
pomorskie
praca stacjonarna
2631 dni temu
Installed Base Administrator/ Customer Service Support

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.


Job description

Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Currently we have the opportunity for 3 dynamic English speaker Installed Base Administrators/Customer Service Supports to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering the Installed Base and Contract Management functions.

 

Your responsibilities

Being part of the Customer Service Team your tasks will include:

  • Creating and/or supporting the automated creation of Installed Base records in the Installed Base management system, based upon validated data from the BIUs or from other validated sources.
  • Monitoring automated processes via exception reports to ensure timely and complete creation of Installed Base records.
  • Maintaining existing Installed Base records in accordance with validated change requests.
  • Monitoring the automated Installed Base maintenance processes via exception reports to ensure that changes have been executed completely and accurately.
  • Carry out a regular analysis of data accuracy including providing data for field audits and absorbing the results of field audits back into the maintenance process.
  • At all times, working within the requirements set out in the relevant work instructions, process guidelines and in accordance with Quality and Regulatory policies and procedures.

Your team


Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

 

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations.

We are looking for

  • Experience and in-depth knowledge of customer service operations including field operations is highly desirable.
  • College diploma
  • Experience working in disciplined regulated industry and in applying automated technology (advantage)
  • Acquiring and maintaining product knowledge is essential.
  • Strong Interpersonal skills required in interactions with internal and external customers.
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment. An ability to prioritize tasks while maintaining a high degree of data entry accuracy is essential.
  • Good organizational skills and aptitude for details.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities while maintaining a high degree of accuracy/attention to detail
  • Minimum of one year of similar work experience.
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Key Account Manager

    EAP24   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    8 godz.
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Pracownik Hali (działy zimne)

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
  • Zastępca Kierownika Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
  • Kierownik Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Account Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    10 godz.
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Kierownik Salonu

    Tatuum   Rumia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie salonem TATUUM; Motywowanie i integrowanie zespołu w ramach wspólnej pracy i coachingu; Dbałość o realizację tygodniowych planów sprzedaży, w tym aktywna obsługa naszych Klientek i Klientów zgodnie z naszymi standardami; Praca ze wskaźnikami...
  • Doradca Klienta na rynek niemiecki

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania; Wprowadzanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Malbork    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...