Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego klienta- międzynarodowej firmy działającej w obszarze przemysłowej filtracji powietrza - poszukujemy odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Inżynier ds. Sprzedaży Usług Serwisowych.
Zadania:
• Sprzedaż usługi serwisu urządzeń przemysłowej filtracji powietrza,
• Realizacja planów sprzedażowych wobec aktywnych klientów oraz pozyskiwanie nowych biznesowych,
• Utrzymywanie oraz rozwój bazy klientów na podległym terenie,
• Przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych,
Proaktywne wsparcie sprzedaży części zamiennych,
• Wsparcie techniczne w zakresie oferowanych rozwiązań dla klientów i partnerów biznesowych,
• Budowanie długotrwałych relacji z klientami, takimi jak przede wszystkim zakłady przemysłowe i produkcyjne,
• Monitorowanie rynku oraz identyfikacja i analiza potrzeb klientów.
Wymagania:
• Doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej w sektorze B2B min. 3 lat- warunek konieczny,
• Doświadczenie w sprzedaży do przemysłu i firm produkcyjnych - będzie atutem,
• Wykształcenie wyższe techniczne- preferowane kierunki: mechanika, budowa maszyn, ochrona środowisk,
• Wiedza techniczna z zakresu wentylacji - będzie atutem,
• Gotowość do podjęcia wyjazdów służbowych na terenie całej Polski i pracy w terenie,
• Doskonałe umiejętności negocjacyjne oraz rozbudowany warsztat umiejętności sprzedażowych, a także umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych,
• Determinacja w realizacji wyznaczonych celów, zaangażowanie, samodzielność oraz dobra organizacja czasu pracy (praca w trybie home office),
• Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.
Oferujemy:
• Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta,
• Stabilne warunki zatrudnienia,
• Dynamiczną pracę w terenie,
• System wynagrodzenia złożony z podstawy oraz premii,
• Niezbędne narzędzia pracy na w/w stanowisku (samochód, laptop, telefon),
• Atrakcyjny pakiet benefitów (dofinansowanie karty Multisportu, opieki medycznej oraz wczasów).