Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie
- Praca w systemie premiowym
- Elastyczny czas pracy
- Pakiet relokacyjny na 3 lata (dofinansowanie kupna mieszkania)
- Pakiety medyczne, ubezpieczenia
- Szeroki pakiet szkoleń i kursów
- Mini SPA w pracy
Wymagania:
- Umiejętność prowadzenia rozmów z klientami w sprawach reklamacyjnych (komunikatywność)
- Umiejętność efektywnego prowadzenia spotkań szczególnie związanych z analizami problemów zgłaszanych przez klientów
- Znajomość metodyk rozwiązywania problemów: 8D, 5xWHY, PDCA i innych wymaganych przez klientów
- Znajomość narzędzi jakości preferowanych przez rynek motoryzacyjny (wg podręczników AIAG: FMEA, CP, MSA, SPC, APQP/PPAP)
- Znajomość podstaw elektroniki oraz procesów produkcyjnych realizowanych w firmie produkcyjnej, pozwalająca na swobodne analizowanie problemów jakościowych i ocenę jakości procesów i produktów
- Znajomość norm: IATF 16949:2016, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015
Zadania:
- Praca zgodnie z wytycznymi systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego w oparciu o obowiązujące wewnętrzne procedury i instrukcje
- Wsparcie i pomoc dla wszystkich klientów w przypadku problemów jakościowych
- Planowanie jakości - analiza procesu i przygotowanie dokumentacji jakościowej dla nowych projektów: przewodzenie analizie FMEA, tworzenie planów kontroli; walidacja zmian w procesie/ produkcie
- Nadzorowanie produkcji próbnych
- Śledzenie audytów klienta
- Doskonalenie jakości wewnętrznej
- Zarządzanie reklamacjami od klientów
- Ciągłe doskonalenie w jakości
- Realizacja zdefiniowanych przez organizację celów jakościowych
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.