Najnowsze oferty pracy

  • IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT

    Hemmersbach   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
  • Specjalista / Specjalistka Helpdesk

    Centrum Medyczne Puławska Sp. z o.o.   Józefosław, ul. Ogrodowa 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Tworzenie użytkowników AD, nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Obsługa zgłoszeń Helpdesk w zakresie wsparcia sprzętowego oraz oprogramowania. Sprawdzenie poprawności konfiguracji kont pacjentów w aplikacjach klienckich. Diagnoza i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Growth Operations Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    What the day will look like Serve as the Aon Connect guide for specific Enterprise clients, including data entry & tagging for the following activities: Aon Connect training and licensing of new ECLs; Global Standard Execution; Contract Support; Growth Strategy/Campaign Support; Marketing...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Pracownik help desk Lubuskie
IT Service Desk Agent with Fluent Dutch

IT Service Desk Agent with Fluent Dutch

Gi Group Sp. z o.o.
lubuskie, Lublin
praca stacjonarna
3164 dni temu

Gi Group is an international recruitment agency whose main task is to offer fully-qualified employees. We are a leader in the Italian market and one of the main agencies in our countries of operation. We hold certificate No.570 entitling us to operate as a work agency in Poland.

In regard to further development of one of our Clients we are currently seeking Candidates for a position of:

IT Service Desk Agent with Fluent Dutch
Location: Lublin
Ref No. IT/SDA/0908
Job description:

We are looking for IT Service Desk Agent (Dutch) to join IT department.


IT department consist of processes from three fields including services, applications and projects. Teams within the BSC are Masterdata, EMEA Region Service Desk, SAP Support as well as Sharepoint team. 

  • Be the first point of contact for both internal end-users and outsourcing providers.
  • Record, analyze, categorize and prioritize incoming tickets
  • Provide first line support to end-user with common issues, such as: password changes, VPN account problems, etc.
  • Perform initial troubleshooting, support and investigate incidents according to impact, resolution or error identification
  • Assign tickets further, either to technical operations or on-site personnel in line with Incident Management process
  • Ensure that tickets are processed/resolved/escalated within Global Service Desk's targets
  • Ensure that resolution progress is communicated to the end-user in a timely manner
  • Record user acceptance on provided solution
  • Follow end-user care philosophy that ensures end-user satisfaction in line with IT policy
  • Work to ensure that the Global Service Desk meets industry standards
  • Participate in on-call rotation
Requirements:

Desired skills and experience:

  • Each position requires fluent written and spoken English & Dutch
  • Experience in relevant area
  • Basic IT knowledge is a must
  • Good analytical skills
  • Very good communication and interpersonal skills
  • Customer orientation

Other Desirable Skills/Experience

  • Higher level education in a quantitative field.
  • Excellent project and time management skills.
  • Experience in people management, coordination of team tasks.
  • Some project management experience in a multi-cultural environment.
  • Experience in working with and analyzing compensation data
Our Client offers:
  • Competitive salary
  • Attractive benefit package
  • Great office location
  • High company standards and culture
  • Friendly atmosphere in multicultural environment
  • The ability to use your knowledge of foreign language on a daily basis at work
Personal data protection notice described below is:
Required:
1. I hereby give consent for my personal data included in my application to be used and processed for the purposes of the recruitment process by Gi Group under the Personal Data Protection Act as of 29 August 1997(consolidated text: Journal of Laws 2014, item 1182 as amended)
Optional:
2. I hereby give consent for my personal data included in my application to be used and processed for the purposes of the future recruitment process by Gi Group under the Personal Data Protection Act as of 29 August 1997(consolidated text: Journal of Laws 2014, item 1182 as amended)
 

Podobne oferty

  • IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT

    Hemmersbach   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
  • Specjalista / Specjalistka Helpdesk

    Centrum Medyczne Puławska Sp. z o.o.   Józefosław, ul. Ogrodowa 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Tworzenie użytkowników AD, nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Obsługa zgłoszeń Helpdesk w zakresie wsparcia sprzętowego oraz oprogramowania. Sprawdzenie poprawności konfiguracji kont pacjentów w aplikacjach klienckich. Diagnoza i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Growth Operations Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    What the day will look like Serve as the Aon Connect guide for specific Enterprise clients, including data entry & tagging for the following activities: Aon Connect training and licensing of new ECLs; Global Standard Execution; Contract Support; Growth Strategy/Campaign Support; Marketing...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...