Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • IT Helpdesk Specialist

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Recenzent / Recenzentka danych map z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Opis stanowiska Weryfikacja i analiza danych biznesowych na mapach pod kątem dokładności (zgodnie z polityką klienta). Bezpośrednia współpraca z firmami (głównie telefonicznie) w celu weryfikacji informacji biznesowych. Aktualizacja platform klientów na podstawie zweryfikowanych danych....
Zobacz więcej ofert pracy

Junior IT Support Specialist with Czech

Atos Poland Global Services sp. z o. o.
Bydgoszcz
praca stacjonarna
1731 dni temu
Junior IT Support Specialist with Czech
Bydgoszcz

 

About Atos:
  • Leader in digital services with 120,000 employees in 73 countries
  • Provider of IT infrastructure management services, systems integration, outsourcing and IT consulting
  • Official global IT partner of the Olympic and Paralympic Games
  • Awarded with the Great Place to Work certificate for four times
  • Almost 5000 people employed in 8 cities: Bydgoszcz, Warszawa, Wroclaw, Opole, Krakow, Gdansk, Rzeszow, Lodz
The role is dedicated for:
  • Czech language users eager to develop their communication skills in daily contact with native speakers
  • Junior IT enthusiasts having no professional experience but just basic IT background and eagerness to learn and develop in variety of IT areas

As part of our international team located in Bydgoszcz or Warsaw, you will be engaged in supporting our Czech speaking clients in incident management, your major tasks will include:

  • Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to hardware, software, and network
  • Delivering professional and prompt service to the clients
  • Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system
  • Analyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problem
  • Sending more complex enquiries to the relevant IT Support Team

Apart from the introductory training and the opportunity to improve both your interpersonal and technical skills in daily work, you will gain access to internal and external certified courses, giving you a chance to develop in several directions within the company:

  • IT specialist: Windows desktop and server, Office 365, Citrix, Vmware, McAfee, Linux, cloud solutions and all latest upcoming technologies
  • Team leader: License 2 Lead, Manager on Duty
  • Project manager: PRINCE2, Agile, PMI
  • Process manager: ITIL (foundation & intermediate levels), License 2 Deliver
We look for:
  • Very good (min. B2) spoken Czech
  • Good understanding of English
  • Good communication skills and the capacity to work as a true team player
  • Problem solving attitude and efficient task management skills
  • Basic experience in Windows OS and MS Office
  • Working experience is not necessary as on-the-job training will be provided
  • Customer service experience will be an asset
  • Willingness to work part-time on shifts 7:00 - 11:00, 8:00 - 12:00 or 9:00 - 13:00
Offer:
  • Private medical care incl. dental care
  • Training and development programs
  • Learning foreign languages
  • Referral bonus
  • Private life and travel insurance
  • MyBenefit System
  • Commuting contribution
  • Worldwide career opportunities
  • Professional career
    - only going up
  • Courses and trainings
    under control
  • Money
    on point
  • Olympic projects
    that will win your heart
  • Remote work
    and you're home
  • Medical care - always on the plus side
  • Casuuuuual
    atmosphere
  • Sports package
    for training without a break
  • Integration 
    100% the best
The role is dedicated for:
  • Czech language users eager to develop their communication skills in daily contact with native speakers
  • Junior IT enthusiasts having no professional experience but just basic IT background and eagerness to learn and develop in variety of IT areas

As part of our international team located in Bydgoszcz or Warsaw, you will be engaged in supporting our Czech speaking clients in incident management, your major tasks will include:

  • Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to hardware, software, and network
  • Delivering professional and prompt service to the clients
  • Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system
  • Analyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problem
  • Sending more complex enquiries to the relevant IT Support Team

Apart from the introductory training and the opportunity to improve both your interpersonal and technical skills in daily work, you will gain access to internal and external certified courses, giving you a chance to develop in several directions within the company:

  • IT specialist: Windows desktop and server, Office 365, Citrix, Vmware, McAfee, Linux, cloud solutions and all latest upcoming technologies
  • Team leader: License 2 Lead, Manager on Duty
  • Project manager: PRINCE2, Agile, PMI
  • Process manager: ITIL (foundation & intermediate levels), License 2 Deliver
We look for:
  • Very good (min. B2) spoken Czech
  • Good understanding of English
  • Good communication skills and the capacity to work as a true team player
  • Problem solving attitude and efficient task management skills
  • Basic experience in Windows OS and MS Office
  • Working experience is not necessary as on-the-job training will be provided
  • Customer service experience will be an asset
  • Willingness to work part-time on shifts 7:00 - 11:00, 8:00 - 12:00 or 9:00 - 13:00
Offer:
  • Private medical care incl. dental care
  • Training and development programs
  • Learning foreign languages
  • Referral bonus
  • Private life and travel insurance
  • MyBenefit System
  • Commuting contribution
  • Worldwide career opportunities
  • Professional career
    - only going up
  • Courses and trainings
    under control
  • Money
    on point
  • Olympic projects
    that will win your heart
  • Remote work
    and you're home
  • Medical care - always on the plus side
  • Casuuuuual
    atmosphere
  • Sports package
    for training without a break
  • Integration 
    100% the best
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • IT Helpdesk Specialist

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Recenzent / Recenzentka danych map z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Opis stanowiska Weryfikacja i analiza danych biznesowych na mapach pod kątem dokładności (zgodnie z polityką klienta). Bezpośrednia współpraca z firmami (głównie telefonicznie) w celu weryfikacji informacji biznesowych. Aktualizacja platform klientów na podstawie zweryfikowanych danych....