Najnowsze oferty pracy

  • Technical support (trainee/junior)

    Quod Financial   Gdańsk   
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko
    1 dni
    As a Software Integration Engineer, you will be involved in projects for European clients in the Equities, Derivatives and FX domains. Main areas of activity: preparation, support of the acceptance testing system (UAT) deployment and testing of Quod and third-party software; participate in...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje doświadczenia i umiejętności: pasjonujesz się nowymi technologiami, znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze, posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami, aktywnie...
  • Customer Service Advisor

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    8 dni
    Afternoons/Weekends About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality...
  • Pracownik ds. Obsługi Klienta / Operator helpdesk ds. usterek technicznych

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    7 dni
    Opis stanowiska Przyjmowanie mailowych i telefonicznych zgłoszeń od klienta (w języku polskim i angielskim), Obsługa infolinii, Organizacja realizacji naprawy usterki, Przygotowywanie raportów (Excel) Obsługa systemu CMMS.
  • Specjalista ds. wsparcia bezpośredniego it

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    okres próbny Departament Wsparcia Użytkownika
  • Pracownik HelpDesk IT

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    CEL PRACY administrowanie kontami w usłudze AD; wsparcie użytkowników w zakresie systemów, usług i sprzętu informatycznego; instalacja, konserwacja i konfiguracja sprzętu komputerowego; instalacja i aktualizacja oprogramowania; współpraca z grupą wsparcia centrali zagranicznej;...
  • Specjalista / Specjalistka Centrum Wsparcia Klienta (w Biurze Bezpieczeństwa)

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres czynności: bieżąca współpraca z przedstawicielami PKP Intercity S.A. i PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach Centrum Wsparcia Klienta (CWK) oraz, w razie konieczności, podmiotami kolejowymi spoza CWK w zakresie działań na rzecz pasażera, w szczególności w zakresie obsługi...
  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Specjalista ds. IT

    Centrum Systemów Komputerowych Sp. z o.o.   Dąbrowa Górnicza    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   9 500 - 14 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko
    6 dni
    Do twoich kluczowych obowiązków będzie należało: Zaawansowane wsparcie użytkownika końcowego w zakresie problemów z aplikacjami biznesowymi, systemami operacyjnymi, sieciami, serwerami, drukowaniem, pocztą oraz dostępem zdalnym, Zarządzanie użytkownikami oraz uprawnieniami w domenach...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Service Desk Supporter - Danish Speaker

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
153 dni temu
Junior Service Desk Supporter - Danish Speaker
Miejsce pracy: Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)
Department: IT
Location: Gdansk Wrzeszcz (Neptun Office)
Rensponsibilities:

About the job

 

Arla’s inhouse Service Desk is growing and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your ideas, learn and try new things.

 

Join a global covering Service Desk and become part of a multinational team were quality have high priority over quantity and were we aim to do the right thing the first time around. The team is high performance and highly motivated to provide that best support to our colleagues 

 

Specifically, you will:

  • Provide 1st and 1.5 level Support for all systems and devices
  • Perform remote troubleshooting through SCCM
  • Educate and guide the end user through the problem-solving
  • Identify and suggest improvements on current processes followed
  • Act as escalation point in case of urgent or severe IT incidents
  • Prioritizie and manage many open tickets at the same time
  • Analyse most common reported incidents
  • Escalate unresolved issues to higher support teams
  • Record all Incident and service request in ITSM tool

Who are you?

  • You are fluent in English
  • You are fluent in Danish at least at B2 level - We might consider candidates at level B1 who would take part in a language course (provided by Arla), enabling them to reach level B2.
  • You have good knowledge of MS Office and Outlook tools
  • You have strong communication and problem solving skills
  • You have good analytical and organization skills
  • You are a team-oriented person
  • You are able to work in fast-changing environment

It would be an advantage if you have:

  • Professional experience in Service Desk/Customer Service Department
  • General understanding of ITIL Methodology
  • Familiarity with one or more of these tools
    • ServiceNow
    • KCS - Knowledge Centered Service
    • Microsoft O365

What do we offer?

  • Language bonus
  • Training & professional induction in a new position
  • Financial support of your education
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Scandinavian working style & no dress code
  • Home kit – monitor, laptop, keyboard, mouse, headsets, webcam
  • Relocation allowance
  • Referral program for employees
  • Employee Assistance Program (legal, psychological, health, financial consulting, etc. )
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sport challenges and activities, Arla active teams / sport groups)

…while in the office you can also use some of below:

  • Modern office space with beautiful view and high standard furniture (i.e. adjustable desks)
  • Chill-out rooms with X-box, pool table, board games, football table and swing
Values
  • Lead - Have you ever heard that you are the change? Now you now
  • Sense - Are you looking for something more than material benefits in your professional life?
  • Create - Regardless of which department you work in - Your creativity leads us to innovation
Why Arla?

Your future colleagues from HR department describe these generally:
  • Flexible working hours
  • Professional career development
  • Great atmosphere
  • Respectful scandinavian culture
  • No dress code zone
  • Lack of stress at work
  • Tens of benefits
  • Space for self-reliance
Recruitment process
1. Clock the APPLY button
2. Create an account in our HR platform
3. Submit your application
4. Wait for our call
5. Meet with us online
6. Enjoy joining the best team
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Meet us

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.


You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing 19,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year.
That being said…
At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment.

Proces rekrutacji

Stage ikona selekcja aplikacji Screening applications
Stage ikona rozmowa telefoniczna First interview – phone screening
Stage ikona spotkanie Second interview and assessment
Stage ikona selekcja aplikacji Employment
Stage ikona ocena Rejection

Podobne oferty

  • Technical support (trainee/junior)

    Quod Financial   Gdańsk   
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko
    1 dni
    As a Software Integration Engineer, you will be involved in projects for European clients in the Equities, Derivatives and FX domains. Main areas of activity: preparation, support of the acceptance testing system (UAT) deployment and testing of Quod and third-party software; participate in...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje doświadczenia i umiejętności: pasjonujesz się nowymi technologiami, znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze, posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami, aktywnie...
  • Customer Service Advisor

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    8 dni
    Afternoons/Weekends About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality...
  • Pracownik ds. Obsługi Klienta / Operator helpdesk ds. usterek technicznych

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    7 dni
    Opis stanowiska Przyjmowanie mailowych i telefonicznych zgłoszeń od klienta (w języku polskim i angielskim), Obsługa infolinii, Organizacja realizacji naprawy usterki, Przygotowywanie raportów (Excel) Obsługa systemu CMMS.
  • Specjalista ds. wsparcia bezpośredniego it

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    okres próbny Departament Wsparcia Użytkownika
  • Pracownik HelpDesk IT

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    CEL PRACY administrowanie kontami w usłudze AD; wsparcie użytkowników w zakresie systemów, usług i sprzętu informatycznego; instalacja, konserwacja i konfiguracja sprzętu komputerowego; instalacja i aktualizacja oprogramowania; współpraca z grupą wsparcia centrali zagranicznej;...
  • Specjalista / Specjalistka Centrum Wsparcia Klienta (w Biurze Bezpieczeństwa)

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres czynności: bieżąca współpraca z przedstawicielami PKP Intercity S.A. i PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach Centrum Wsparcia Klienta (CWK) oraz, w razie konieczności, podmiotami kolejowymi spoza CWK w zakresie działań na rzecz pasażera, w szczególności w zakresie obsługi...
  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Specjalista ds. IT

    Centrum Systemów Komputerowych Sp. z o.o.   Dąbrowa Górnicza    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   9 500 - 14 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko
    6 dni
    Do twoich kluczowych obowiązków będzie należało: Zaawansowane wsparcie użytkownika końcowego w zakresie problemów z aplikacjami biznesowymi, systemami operacyjnymi, sieciami, serwerami, drukowaniem, pocztą oraz dostępem zdalnym, Zarządzanie użytkownikami oraz uprawnieniami w domenach...