Najnowsze oferty pracy

  • Junior Farmer Support Specjalist with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years ago, provides timely support to over...
  • Junior Supporter Specjalist - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
  • Back office specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników. Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji. Wsparcie w...
  • Konsultant help desk z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Customer service specialist with Polish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact, helping to solve customers' problems...
  • Customer Service Technical Support with Slovak

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych - Twoje zadanie to pomóc klientowi przejechać drogę do zakupu auta elektrycznego gładko jak najpiękniejsza słowacka autostrada. Oczywiście samochód nie będzie jechał sam, ale Ty będziesz tym, który pokaże, gdzie włączyć tryb "eko"...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Pracownik help desk Gdańsk
Junior Supporter - IT Service Desk

Junior Supporter - IT Service Desk

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
25 dni temu
Junior Supporter - IT Service Desk
Miejsce pracy: Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)
Nr ref.: 98809
How you will make an impact:

Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things.

 

Specifically, you will:
  • Provide 1st and 1.5-level support for all systems and devices
  • Perform remote troubleshooting through SCCM
  • Educate and guide the end user through the problem-solving
  • Identify and suggest improvements on current processes followed
  • Act as an escalation point in case of urgent or severe IT incidents
  • Prioritize and manage many open tickets at the same time
  • Analyze the most common reported incidents
  • Escalate unresolved issues to higher-level support teams
  • Record all incidents and service requests in the ITSM tool
What will make you successful:
  • Fluency in English
  • Good understanding of MS Office and Outlook tools
  • Excellent communication skills
  • Strong analytical and organizational abilities
  • A collaborative and team-oriented mindset
  • Ability to prioritize tasks and troubleshoot problems effectively
Nice to have:
  • Professional experience in Service Desk/Customer Service Department
  • General understanding of ITIL Methodology
  • Familiarity with one or more of the following tools:
    • ServiceNow
    • KCS - Knowledge Centered Service
    • Microsoft O365
What do we offer?
  • Training and professional induction into the new position
  • Financial support of your education
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points, or cinema tickets, etc.
  • Scandinavian working style & no dress code
  • Home IT kit – monitor, laptop, keyboard, mouse, headset, webcam
  • Referral program for employees
  • Employee assistance program (legal, psychological, health, financial consulting, etc.)
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sport challenges and activities, Arla active teams/sport groups)

… while in the office you can also use some of the below:

  • Modern office space with beautiful views and high-standard furniture (i.e., adjustable desks)
  • Chill-out rooms with Xbox, pool table, board games, football table, and swing
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.

You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment. We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Junior Farmer Support Specjalist with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years ago, provides timely support to over...
  • Junior Supporter Specjalist - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
  • Back office specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników. Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji. Wsparcie w...
  • Konsultant help desk z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Customer service specialist with Polish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact, helping to solve customers' problems...
  • Customer Service Technical Support with Slovak

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych - Twoje zadanie to pomóc klientowi przejechać drogę do zakupu auta elektrycznego gładko jak najpiękniejsza słowacka autostrada. Oczywiście samochód nie będzie jechał sam, ale Ty będziesz tym, który pokaże, gdzie włączyć tryb "eko"...