Kierownik Biura Zarządu

Apteki Gemini

Gdańsk

2 dni temu

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko: 

Kierownik Biura Zarządu
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres zadań:
  • szczegółowe dbanie o proces obiegu informacji i dokumentów,
  • zgłaszanie dokumentów finansowych i sprawozdawczych do KRS,
  • wsparcie organizacyjne prac Zarządu,
  • przygotowywanie projektów dokumentów korporacyjnych (w tym uchwał, protokołów, sprawozdań, wniosków do KRS) oraz weryfikacja i aktualizacja zewnętrznych rejestrów,
  • obsługa i koordynacja procesów formalnych związanych ze współpracą w ramach franczyzy oraz raportowanie stanu wdrożenia pakietów franczyzowych,
  • wsparcie i współpraca z wew. działami oraz doradcami zewnętrznymi (w tym kancelariami prawnymi, działem prawnym, notariuszami),
  • zarządzanie pracą podległego zespołu.
Oczekujemy:
  • minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie prawne lub administracyjne,
  • znajomość kodeksu spółek handlowych, prawa cywilnego,
  • doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji elektronicznym obiegiem dokumentów,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i przy wielu projektach,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy, jak również koordynacji pracy innych osób.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • udział w wydarzeniach sportowych w ramach Gemini Team.

 APLIKUJ TERAZ 

 

 

Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.

 

Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Apteki Gemini

Poznaj stanowisko: Kierownik biura 
Kierownik biura, często zwany z języka angielskiego office manager jest osobą obecną w niemal każdej firmie lub instytucji, bez względu na rodzaj prowadzonej przez nie działalności. Jak sugeruje sama nazwa stanowiska, kierownik zarządza funkcjonowaniem biura firmy lub jej oddziału, do jego obowiązków należą prace administracyjne, związane z organizowaniem niezbędnej dokumentacji, etc., oraz koordynowanie i nadzorowanie prac ...
Praca Kierownik biura