Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    24 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Kierownik Zespołu Call Center Pomorskie
Kierownik ds. Jakości Rozmów w Chat Contact Center

Kierownik ds. Jakości Rozmów w Chat Contact Center

MOTOKARIERA S.C.
pomorskie
specjalista mid / senior / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca zdalna
rekrutacja online
1358 dni temu

Dla naszego Klienta - firmy dostarczającej usługi i narzędzia wsparcia sprzedaży,  MotoKariera poszukuje kandydatów na stanowisko: 

Kierownik ds. Jakości Rozmów w Chat Contact Center

 Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Codzienna kontrola efektywności pracy konsultantów (zespół kilkunastoosobowy)
  • Planowanie i wdrażanie działań związanych z podnoszeniem jakości obsługi klientów
  • Optymalizacja procesów obsługi klienta i kontroli jakości
  • Stała współpraca z klientami B2B
  • Obsługa spływających ticketów
  • Dbałość o płynną obsługę klientów B2B i prowadzonych projektów
  • Akcje jakościowe - projektowanie i wdrażanie
  • Wdrażanie, szkolenie, ewaluacja i praca nad poprawą efektywności pracy konsultantów
  • Tworzenie i optymalizacja procedur oraz standardów obsługi Klienta
  • Merytoryczna opieka nad projektami (tworzenie bazy wiedzy niezbędnej do obsługi klienta, czuwanie nad poszczególnymi etapami wdrożenia nowej firmy)

Wymagania stawiane kandydatom przez naszego Klienta to:

  • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w obsłudze Klienta (Contact Center, Call Center, BDC)
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
  • Dobra organizacja pracy, odporność na stres
  • Myślenie analityczne, orientacja na automatyzację procesów
  • Wielozadaniowość
  • Dążenie do wyznaczonego celu
  • Zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (mile widziane C1) - komunikacja głównie tekstowa (mail, chat itp.)

Firma oferuje:

  • Umowę o pracę lub współpracę w oparciu o kontrakt B2
  • W pełni zdalną pracę
  • Elastyczny grafik pracy
  • Motywujące wynagrodzenie
  • Szkolenia i możliwość rozwoju
  • Nowoczesne oprogramowanie
  • Integracje firmowe
  • Benefity pozapłacowe
  • Dobrą atmosferę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    24 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...